کالای خواب پاندا
خانه / پتو خارجی / قیمت عمده پتو سبک و گرم خارجی

قیمت عمده پتو سبک و گرم خارجی

  • پتو سبک و گرم با برندهای خارجی نظیر اسکیمو، با بهترین کیفیت ممکن وارد بازار می شود که قیمت های مربوط به عمده فروشی این محصول، با توجه به حجم سفارشی شما مشتریان، تعیین و مشخص می شود که می توانید هم اکنون برای همکاری، با ما تماس بگیرید.

    پتو یکی از ملزومات ضروری خواب می باشد که تولید آن با انواع مدل های مختلف و همچنین کیفیت های گوناگون انجام می شود و در بازار نیز، مشتریان این محصول، مدل های مختلفی را می پسندند. یکی از جدیدترین پتوهایی که از وزن سبک هم برخوردار هستند، مربوط به پتو مسافرتی سبک و گرم است و واردات چنین محصولی با برندهای خارجی، به خوبی توانسته نیاز بازار را رفع نماید.

    پتو مسافرتی ژله ای

    واردات انواع پتو مسافرتی ژله ای

    یکی از انواع پتو سبک و گرم که در بازار وجود دارد، مربوط به پتو مسافرتی ژله ای است و شرکت پتو اسکیمو از برندهای خارجی عرضه کننده چنین پتوهایی خواهد بود.

    شوش دانیال به عنوان مرجع اصلی واردات چنین پتوهای خارجی می باشد اما با توجه به این که مشتریان دیگر شهرها امکان دسترسی به این بازار برای خرید عمده پتو را ندارند، ما هم روش های مدرنی از جمله فروش اینترنتی را برای عمده فروشی پتو اسکیمو انتخاب نموده ایم.

    پتو سبک و گرم

    فروش مستقیم پتو سبک و گرم اسکیمو

    پتو سبک ژله ای اسکیمو از بهترین پتوهای مسافرتی محسوب می شود که در نتیجه ایجاد موقعیت های فروش اینترنتی، توانسته ایم شرایط خوبی را در اختیار مشتریانی قرار دهیم که قصد خرید عمده این محصول را دارند.

    در حال حاضر، بازار اینترنتی، به عنوان یکی از فرصت های تجاری و همکاری می باشد که شما می توانید از آن برای تامین انواع پتو مسافرتی، از جمله مارک اسکیمو استفاده نمایید.

    پتو ژله ای سبک

    قیمت پتو ژله ای سبک خارجی

    پتوهای ژله ای مارک اسکیمو دارای وزن های مختلفی هستند و نمونه تک نفره پتو اسکیمو از وزن ۶۸۰ گرمی و دونفره سبک آن از وزن ۹۷۰ گرمی برخوردار هستند.

    قیمت این پتو هم با توجه به وزن و اندازه و همچنین طرح های ساده و گل برجسته ای که دارند مشخص می شود و شما هم اکنون می توانید از طریق مشاورین فروش پاندا خواب، اطلاعات کامل این پتوها را دریافت نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو خارجی تک رنگ

    بازار فروش پتو خارجی تک رنگ

    پتو خارجی تک رنگ به صورت مسافرتی و سنگین از جمله اقلام کالای خواب است که در کشور بازار فروش پر رونقی دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.