کالای خواب پاندا
خانه / پتو دو نفره / قیمت پتو زمرد گل برجسته دونفره

قیمت پتو زمرد گل برجسته دونفره

  • قیمت پتو زمرد با طرح های گل برجسته و در اندازه های تک نفره و دونفره از طریق مجموعه پاندا خواب، در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید برای خرید عمده انواع مدل تشک، در کمترین زمان و با بهترین قیمت ها، اقدام نمایید. پتو زمرد، یکی از صد ها مدل پتویی است که در این سایت می توانید انتخاب و اقدام به سفارش آن نمایید.

    پتوی گلبافت

    قیمت عمده پتوی گلبافت

    در میان تولید کنندگان پتو در کشور ما، شرکت پتو گلبافت هم به خوبی توانسته مدل پتوهای ساده و گل برجسته زیادی را عرضه نماید.

    مقایسه قیمت انواع پتو گلبافت با پتو گل برجسته زمرد، نشان از آن دارد که این مدل پتوهای ایرانی، به لحاظ کیفیتی، در یک سطح بوده و از طرح و نقش های متفاوتی برخوردار هستند و در نتیجه می توانید بر اساس نیاز خود، به خرید عمده هر یک از نمونه کارهای مد نظر خود اقدام نمایید.

    پتوی لیلیان بافت یزد

    لیست قیمت پتوی لیلیان بافت یزد

    پتوی لیلیان بافت یزد هم در زمره پتوهای خوب و باکیفیت ایرانی قرار دارد که در تلاش هستیم تا با مقایسه لیست قیمت پتو در این شرکت با محصولات پتو زمرد، شما را در یک انتخاب درست و آگاهانه، یاری نماییم.

    پتو لیلیان بافت، پتوهایی با وزن و مشخصات مشابه پتو زمرد نیز دارد که سبب شده تا قیمت های مناسبی از این محصولات، ارائه شود و باز هم انتخاب بر اساس سلیقه و نظر شما باید انجام شود.

    صادرات پتو به عراق

    صادرات پتو به عراق

    این که بخواهید یک پتو مارک مناسب را برای صادرات به بازار عراق، انتخاب نمایید، امری است که می تواند با خرید عمده پتو زمرد، امکان پذیر باشد.

    تولیدات پتو زمرد با استفاده از الیاف رنگ ثابت و بدون پرزدهی انجام می شود و پلی استر، به عنوان الیاف قالب مورد استفاده در تولید پتو می باشد و در وزن های دو کیلوگرم برای پتو یک نفره، تولید شده است.

    قیمت پتو زمرد

    قیمت پتو زمرد گل برجسته دونفره

    دستیابی به بهترین قیمت پتو زمرد که در دسته پتوهای گل برجسته قرار دارد، می تواند از طریق تماس با مجموعه پاندا خواب برای خریداران، امکان پذیر شود.

    علاوه بر این، در صورتی که نیاز به مراجعه حضوری برای سفارش و انتخاب پتو داشته باشید هم، راه های تماس ما می تواند یک آدرس دقیق را در اختیار شما قرار دهد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید پتو سلنا

    خرید پتو سلنا شادیلون دونفره

    خرید پتو سلنا شادیلون دونفره در کارتن های 8 تایی به سبب طرح و رنگ های ملیحی که دارد در ماه های اخیر رونق بسیاری داشته است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.