کالای خواب پاندا
خانه / بالش مسافرتی / خرید از کارخانه ست تشک و بالش مسافرتی

خرید از کارخانه ست تشک و بالش مسافرتی

  • تشک و بالش مسافرتی یا مهمان را به صورت ست و یک دست تهیه می كنند تا هماهنگی و زیبایی خاصی را به محیط دهد، کارخانه های تولیدی نیز توجه زیادی به این مورد دارند تا افرادی که قصد خرید عمده این محصول را دارند را به سوی خود جذب نمایند.

    تشک و بالش مسافرتی

    استفاده انواع الیاف در تشک مهمان باعث سبكی و راحتی این محصول شده است، همچنین زیبایی و فرم خاصی به آن می دهد. در گذشته ست بودن بین تشک و بالشت زیاد مورد توجه نبود چه در تولید و چه در خرید اما امروزه توجه خاصی به این مورد می شود هم در تولید و هم در خرید.
    امروزه تولیدی ها به دنبال تولید بالش و تشک مسافرتی به صورت ست می باشند و كالای خواب را به صورت ست تولید می كنند، چرا که طرح های ست تشک و بالش مسافرتی جذابیت و زیبایی خاصی را به فضای خواب خصوصا در هتل ها و مراکز اقامتی می دهد.

    خرید با بهترین قیمت تشک و بالش مسافرتی

    خرید با بهترین قیمت تشک و بالش مسافرتی

    تشک و بالش مسافرتی از همراهان همیشگی در سفرها بوده اند. همیشه یكی از دغدغه های سفر انتخاب تشک و بالش مناسب سفر كه حمل و اسانی هم داشته باشد است. بهترین و مناسب ترین قیمت تشک و بالش مسافرتی را می توانید به راحتی در مراكز فروش اینترنتی تشک مهمان پیدا كنید.

    لیست قیمت انواع مدل‌های تولیدی تشک

    لیست قیمت انواع مدل‌های تولیدی تشک

    تشک مسافرتی و مهمان دارای انواع مختلفی در تولید است که قیمت هریک نسبت به اندازه، حجم، وزن و الیاف استفاده شده در تولید متفاوت است، اما خرید تشک مهمان به صورت عمده و مستقیم با قیمت بسیار مناسب تری برای خریدار تمام خواهد شد.

    کارخانه تشک مهمان برای خرید عمده و صادرات

    کارخانه تشک مهمان برای خرید عمده و صادرات

    استان اصفهان با بیشترین كارخانه تولید تشک و ملزومات خواب موقعیت مناسبی را برا خرید عمده و صادرات ان فراهم كرده است. خرید تشک مهمان به صورت عمده برای صادرات توسط تولیدی ها و نمایندگی های این محصول صورت می پذیرد. كارخانه های های تشک مهمان با عرضه تشک مهمان به قیمت تولید باعث رونق بازار این محصول شده اند و همچنین با فروش ان به صورت اینترنتی دسترسی همه را به آن فراهم كرده اند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.