کالای خواب پاندا
خانه / روتختی کتان / فروش عمده روتختی کتان یک نفره

فروش عمده روتختی کتان یک نفره

  • فروش روتختی کتان یک نفره و دو نفره به صورت عمده و تک در سایت های اینترنتی باعث کوتاه شدن دست دلالان از بازار این محصول شده است.

    روتختی کتان

    از آنجاییکه روتختی محصولی است که از آن زیاد استفاده می شود باید همیشه از لحاظ بهداشتی تمیز نگه داشته شود و مرتب شسته شود. پس باید روتختی انتخاب شود که رنگ آن ثابت بوده و طرح های چاپ شده بر روی آن کمرنگ نشود.

    یکی از ویژگی های خوبی که روتختی های کتان دارد این است که با همه نوع پوستی سازگاری داشته و با شستشوی مداوم رنگ آن تغییری نمی کند و همانند روز اول باقی می ماند.

    روتختی یک نفره

    خرید اینترنتی انواع روتختی یک نفره

    قبل از خرید اینترنتی روتختی ابتدا باید بدانید که دقیقا چه نوع محصولی مورد نیاز شماست. در این سبک سفارش روتختی امکان دیدن جنس یا پس فرستادن آن وجود ندارد لذا باید پیش از آن دقت لازم را مبذول داشت.

    برخی موارد که می تواند مهم باشند را در زیر بیان می کنیم:

    • بررسی نوع پارچه به کار رفته در تولید روتختی بسیار مهم است و پارچه هایی که از خود رنگ جای می گذارند موجب می شود که در اثر شستشو و تعریق این رنگ ها با یکدیگر آمیخته شوند و روتختی زیبایی خود را به صورت کامل از دست بدهد.
    • استفاده از انواع پارچه ها مانند مخمل، ترمه و پارچه های پلی استر در تولید روتختی بسیار مناسب هستند زیرا این پارچه ها کمترین آسیب را به بدن وارد می نمایند و از دوام و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند.
    • در هنگام انتخاب روتختی توجه به الیاف مورد استفاده در تولید آن مهم است. این مسئله مهم است که در داخل روتختی ها از چه الیافی استفاده شده و منسوجات مورد استفاده در تولید پارچه روتختی چه چیزهایی هستند.

     

    مخصوصاً برای روتختی کودک و نوجوان باید از پارچه هایی با کیفیت استفاده شود که موجب حساسیت پوستی و مشکلات برای کودکان و نوجوانان نشود.

    فروش روتختی کتان یک نفره

    فروش عمده انواع روتختی کتان یک نفره

    انواع روتختی کتان در سایز یک نفره به صورت عمده توسط شرکت های توزیع کننده به فروش می رسد. مشتریانی که خواهان خرید این محصولات هستند می توانند به طور مستقیم به مراکز فروش این محصول در شهرهای محل سکونت خود مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.

    این روتختی ها بر اساس سایزبندی های کاملا استانداردی تولید می شود تا مشتریان بتوانند با توجه به سایز تشک و تختخواب خود خرید روتختی را انجام دهند.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    روتختی کتان نخ

    قیمت عمده روتختی کتان نخ در بازار

    روتختی کتان نخ در واقع تولید شده از الیاف طبیعی است به همین جهت نسبت …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.