کالای خواب پاندا
خانه / روتختی کتان / مشخصات و قیمت خرید باکس روتختی کتان یکنفره

مشخصات و قیمت خرید باکس روتختی کتان یکنفره

  • برای خرید روتختی کتان یکنفره می توان به سایت های اینترنتی که مسئول فروش این محصول هستند مراجعه کرده و مشخصات و قیمت باکس متنوع انواع روتختی کتان را بررسی کرده و با اطلاعات کافی خرید خود را انجام داد.

    روتختی کتان یکنفره

    روتختی های کتان دارای جنس نرم می باشد و مشتریان زیادی در بازار به دلیل تنوع طرح و رنگ این محصول را برای خود خریداری می نمایند. همچنین دارای رنگ های بسیار زیادی می باشد و دست مشتریان برای انتخاب این روتختی ها باز است.

    خرید روتختی کتان

    خرید روتختی کتان از فروشگاه اینترنتی

    برای خرید انواع روتختی کتان از فروشگاه اینترنتی کافیست به سایت های رسمی این مراکز مراجعه کرده و با بررسی کردن خصوصیات این محصولات خرید خوبی را تجربه کرد.

    روتختی ارزان در کرج توسط نمایندگی های انحصاری این محصول انجام شده و مشتریان می توانند انواع روتختی پسرانه سه بعدی، روتختی بچه گانه ارزان و… را با قیمت های بسیار خوبی به صورت عمده و تکی خریداری نمایند.

    جدیدترین روتختی کتان یکنفره

    قیمت جدیدترین روتختی کتان یکنفره در سایت

    برای آگاهی از قیمت جدیدترین روتختی های کتان یکنفره می توان به سایت معتبر و فعالی که در این زمینه فعالیت دارد مراجعه کرده و با بررسی کردن نرخ های تعیین شده بهترین و مناسب ترین این محصول را خریداری کرد.

    انواع روتختی کتان یکنفره و دو نفره توسط نمایندگی های فعال و مجاز در سراسر کشور به فروش می رشد که دارای ابعاد و مدل های بسیار شیک و جذاب می باشد.

    کشور ایران در صنعت نساجی و تولید انواع روتختی در جهان شناخته شده می باشد. روتختی های کتان تولید شده در ایران دارای کیفیت بالایی می باشد از همین رو می توان با خیال راحت این روتختی ها را چندین بار و به صورت مداوم شستشو داده بدون اینکه حالت این روتختی ها تغییر کرده و یا رنگ آنها از بین برود.

    روتختی هایی که از الیاف کتان تولید می شود عمدتا در ست های زیر به فروش می رسد:

    • دو نفره: سه تیکه شامل یک روتختی و دو روبالشی
    • تکنفره: دو تیکه شامل یک روتختی و یک روبالشی

    فروش عمده انواع روتختی درجه یک کتان و دیگر جنس های روتختی در کلیه مراکز و دفاتر فروش که در زمینه عرضه انواع کالای خواب به صورت تخصصی فعالیت دارند صورت می گیرد.
    خرید و فروش انواع روتختی به صورت عمده سود خوبی را برای فروشندگان و عرضه کنندگان به همراه داشته و مشتریان می توانند با خرید روتختی کتان در تناژ بالا هزینه های کمتری را برای خرید این محصول پرداخت نمایند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    روتختی تکنفره سه بعدی

    فروش و حراج روتختی تکنفره سه بعدی

    فروش روتختی تکنفره سه بعدی در برخی مناسبت ها به صورت حراج با قیمت پایین …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.