کالای خواب پاندا
خانه / روتختی پنبه دوزی / بازار فروش روتختی پنبه دوزی دونفره

بازار فروش روتختی پنبه دوزی دونفره

  • بازار فروش روتختی پنبه دوزی دونفره نه تنها در ایران رونق فراوانی دارد بلکه برای صادرات به کشور های دیگر به ویژه عراق نیز بسیار مورد توجه می باشد.

    روتختی پنبه دوزی

    یکی از مهم ترین دغدغه های اقتصادی هر کشوری افزایش میزان صادرات آن کشور و افزایش مقدار ارز ورودی بدان واسطه می باشد که باعث به حرکت در آمدن چرخ های اقتصادی آن کشور می گردد.

    به همین جهت است که باید دقت زیادی شود تا طرح ها و جنس هایی برای تولید مورد استفاده قرار گیرد که مورد پسند سایر کشور ها نیز باشد تا بازار فروش روتختی موفق تری داشته باشیم.

    روتختی دونفره پنبه دوزی طرح دانتل Ozdilek

    سرویس روتختی دونفره پنبه دوزی طرح دانتل Ozdilek

    یکی از انواع روتختی پنبه دوزی که در ایران طرفداران زیادی دارد و توانسته حجم زیادی از فروش این نوع را به خود اختصاص دهد تولید برند ازدلیک می باشد.

    این روتختی ترک به سبب تنوع بالا طرح و رنگبند و نیز کیفیت بالای پارچه ی استفاده شده در آن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

    روتختی عروس مارک ازدلیک که در طراحی ان از تور های دانتل جنس اعلا بهره برده شده است نیز یکی دیگر از انواع روتختی ازددلیک است که می توان روی فروش آن در بازار تمرکز نمود.

    روتختی پنبه دوزی ترک

    فروشگاه روتختی پنبه دوزی ترک

    یکی از مهم ترین مزایای روتختی های پنبه دوزی این است که بسیار سبک می باشند و به همین جهت امکان شست و شو آن ها توسط ماشین لباس شویی و در منزل وجود دارد.

    به همین دلیل است که خریداران داخلی زیادی به دنبال خرید روتختی پنبه دوزی می باشند.

    اما اینکه چرا خریداران خارجی به دنبال خرید عمده روتختی از این نوع می باشند؟

    علت اصلی ان است که در هر تجارتی یکی از مهم ترین مقوله های مورد توجه هزینه های ارسال و باربری می باشد لذا هرچه محصول سبک تر باشد و هزینه ی حمل کمتری داشته باشد قیمت تمام شده ی پایین تری خواهد داشت.

    روتختی پنبه دوزی ترک اورتوم

    لیست قیمت روتختی پنبه دوزی ترک اورتوم

    اورتوم یک مارک روتختی ترک می باشد که انواع روتختی ساتن، مخمل، گیپور و … را تولید می نماید. تنوع موجود در تولیدات این شرکت به حدیست که می تواند پاسخگوی نیاز هر خریداری با هر نوع سلیقه ای باشد.

    تنوع بالای تولیدات این شرکت عاملیست که باعث ایجاد تنوع در لیست قیمت محصولات این برند شده است.

    عوامل موثر بر قیمت روتختی اورتوم:

    • روتختی یک نفره یا دو نفره باشد
    • روتختی اسپرت یا فانتزی باشد
    • جنس پارچه استفاده شده در روتختی

    روتختی پنبه دوزی ایرانی

    روتختی پنبه دوزی ایرانی

    در ایران نیز کارخانه ها و کارگاه های زیادی وجود دارند که در زمینه ی تولید روتختی فعال می باشند. این مجموعه های تولیدی محصولات خود را در بازار های داخلی توزیع می نمایند اما بهترین حالت برایشان صادرات روتختی ایرانی به کشور های دیگر است که به جهت ارزی که وارد می کند منفعت بیشتری برای تولید کننده به دنبال خواهد داشت.

    نکته ی حائز اهمیت دیگر این است که صادرات انواع روتختی دو نفره یا یک نفره نوعی از فروش است که چون معمولا در حجم های بالا انجام می شود باعث می گردد به یک باره سود زیادی نصیب تولید کننده شود.

    مدلهای روتختی پنبه دوزی

    مدلهای روتختی پنبه دوزی

    روتختی های پنبه دوزی در مدل های متنوعی تولید شده و راهی بازار های مصرف داخلی و خارجی می گردد که مجبوب ترین آن ها نوع روتختی چهل تکه ی در زبان عامیانه روتختی چل تکه می باشد.

    این سبک روتختی کتان که برای همه ی ما ایرانی ها بیشتر جنبه ی نوستالژی دوران کودکی را دارد و خاطرات مربوط به خانه های مادربزرگ ها را برایمان تداعی می نماید توانسته هم در زمینه ی روتختی نوجوان و هم روتختی بزرگسال بازار خوبی بیابد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید روتختی لایکو

    خرید اینترنتی روتختی لایکو دو نفره

    خرید روتختی لایکو از سایت نمایندگی انحصاری با مناسب ترین قیمت برای مشتریان امکان پذیر …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.