کالای خواب پاندا
خانه / تشک گلبافت / تولیدکننده و مرکز عرضه تشک مسافرتی گلبافت

تولیدکننده و مرکز عرضه تشک مسافرتی گلبافت

  • تشک مسافرتی گلبافت یكی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده كالای خواب می باشد كه محصولات آن اصل بوده و كیفیت بسیار بالایی دارند و مرکز عرضه آن اصفهان می باشد.

    تشک مسافرتی گلبافت

    اولین چیزی كه از نام گلبافت به ذهن می رسد پتوهای گلبافت است كه خواهان بسیاری دارد. یزد و اصفهان تولید کننده و بازار اصلی تشک مسافرتی در کشور هستند، شاید بتوان گفت از بهترین شرکت های تولید کننده تشک مسافرتی شرکت گلبافت است.

    تشک مهمان گلبافت به دلیل اصل بودن بهترین نمونه صادراتی می تواند باشد و هم به خاطر شهرتی كه كسب كرده است. شاید بتوان گفت بهترین كارخانه تشک مهمان، تشک سفری گلبافت است كه رضایت بیشتری از عرضه محصولات خود به دست اورده است. محصولات این شرکت نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز شناخته شده و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

    تشک مهمان ارزان با جنس پارچه فلامنت

    تشک مهمان ارزان با جنس پارچه فلامنت

    در تولید تشک مسافرتی در ایران بیشتر از پارچه های ستایش، فلامنت و اعلا استفاده می شود که هم از کیفیت و دوام بالا و هم از قیمت مناسبی برخوردادر است. پارچه فلامنت به عنوان یكی از پارچه های پركاربرد در تولید تشک مسافرتی می باشد كه در عین ارزان بودن بسیار با كیفیت است و در دو نوع زیپدار و بدون زیپ وجود دارد.

    قیمت تشک مسافرتی گلبافت با کاور چمدانی

    قیمت تشک مسافرتی گلبافت با کاور چمدانی

    شرکت گلبافت از شرکت های با سابقه و معروف در زمینه کالای خواب در ایران می باشد که محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه کرده است. تشک مسافرتی در دو نوع معمولی و با كاور چمدانی عرضه می شوند كه تشک مسافرتی گلبافت نیز در این دون وع تولید می شود. تشک مسافرتی گلبافت با كاور چمدانی گرانتر از نوع معمولی است.

    خرید از تولیدی تشک سفری در وزن های مختلف

    خرید از تولیدی تشک سفری در وزن های مختلف

    تولیدی های تشک مسافرتی تشک را در وزن و سایز های مختلفی تولید می كنند تا متناسب با هر سلیقه و شرایطی وجود داشته باشد، به همین دلیل تشک های مسافرتی دارای تنوع مختلفی در بازار هستند. بهترین نوع خرید تشک مسافرتی خرید از تولیدی این محصول است، چرا كه قیمت تولیدی بسیار به صرفه تر از قیمت بازار ازاد است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.