کالای خواب پاندا
خانه / پتو چیکا / خرید ارزان پتوی چیکا یک نفره

خرید ارزان پتوی چیکا یک نفره

  • پتوی چیکا یک نفره را ارزان تر از همه جا می توانید از پاندا خواب تهیه کنید که عرضه کننده کلیه محصولات شرکت نوبافت شادیلون مشهد هستیم.

    پتو پک نفره مارک ایرانی

    اگر می خواهید پتو پک نفره مارک ایرانی خریداری کنید، پتوهای شرکت شادیلون می تواند یکی از گزینه های خوب و درجه یک به حساب آید و تولید چنین پتوهایی با مدل ها و اندازه های مختلفی انجام می شود که شما با هر نیازی که باشید بتوانید پتوهای خود را از این کمپانی، خریداری نمایید.

    بهترین پتو یک نفره

    بهترین پتو یک نفره مارک ایرانی

    مارک ایرانی پتو چیکا ، متعلق به شرکت به شادیلون مشهد است که نزدیک بهدو دهه فعالیت در عرصه نساجی و تولید پتو دارد و با استفاده از بهترین متریال ممکن، توانسته پتوهای حوله ای و همچنین پتوهای سبک مسافرتی و … را تولید نماید.

    این برند ایرانی با دارا بودن دستگاه های پیشرفته تولید پتو، محصولات خوبی را توانسته تولید نماید که از جمله آن ها می توان به پتو یک نفره نوجوان با سایز ۲۲۰*۱۶۰ سانتیمتر اشاره نمود.

    پتوی چیکا یک نفره ساده

    پتوی چیکا یک نفره ساده

    ساده بودن پتوهای چیکا ، یکی از مشخصه های اصلی چنین تولیداتی محسوب می شود و هم نمونه های خوب یک نفره را تولید نموده و هم دارای اندازه های دو نفره می باشد.

    پتو چیکا ستاره دار نمونه یکی از محصولات شرکت تولیدی شادیلون می باشد که با  اندازه یک نفره، تولید شده است و سایز استاندارد ۱۶۰*۲۰۰ سانتیمتر را می توانید انتخاب و سفارش دهید.

    فروش عمده پتو چیکا

    نمایندگی فروش عمده پتو چیکا

    فروش عمده پتو چیکا در مدل های مختلفی که دارد، از طریق نمایندگی اینترنتی هم قابل انجام بوده که در این مسیر، شما می توانید بهترین رنگ بندی ها را انتخاب و سفارش دهید.

    پتو نوزادی شادیلون با اندازه های ۹۰*۹۰ و ۸۰*۱۱۰ سانتی متر هم قابل تولید خواهد بود که شما می توانید این نوع پتوهای نرم و لطیف را هم در لیست خرید خود قرار دهید.

    پتوی چیکا یک نفره

    خرید ارزان پتوی چیکا یک نفره

    ارزان ترین خریدی که در بازار پتوی یک نفره می توانید به انجام رسانید، با انتخاب پتو روشا، امکان پذیر خواهد بود و تولید چنین پتوهایی با استفاده از الیاف پلی استر خوب و مرغوب انجام می شود و در نتیجه وزن پایینی که دارند، می توان انتظار بهترین قیمت ها را برای آن ها داشت. این نمونه تنها کمی سبک تر از پتو یک نفره چیکا است که برای افراد با توان خرید پایین تر طراحی شده است.

    شما می توانید محصولات مختلفی از پتو نوزادی، پتو نوجوان، پتو جوان و بزرگسال و دونفره را از برند شادیلون انتخاب نمایید و سفارش عمده آن را در اختیار ما قرار دهید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    قیمت پتو ایزابلا

    قیمت پتو ایزابلا گل برجسته یک نفره

    قیمت پتو ایزابلا گل برجسته یک نفره که در کارتن های ده عددی تقدیم حضورتان می شود یکی از آیتم های رقابتی این محصول می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.