کالای خواب پاندا
خانه / روتختی دونفره / خرید اینترنتی روتختی لایکو دو نفره

خرید اینترنتی روتختی لایکو دو نفره

  • خرید روتختی لایکو از سایت نمایندگی انحصاری با مناسب ترین قیمت برای مشتریان امکان پذیر بوده و می توانند با قیمت ویژه این محصول را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند البته خریداران می توانند این محصول را به صورت عمده و تک تهیه کنند.

    خرید روتختی لایکو

    انواع روتختی لایکو را می توان به طور مستقیم از واحد تولید کننده این محصول به صورت عمده خریداری کرد. یا به سایت شرکت تولیدی لایکو مراجعه نموده و بهترین نمونه از این روتختی را سفارش داده و دریافت نمود.

    بهترین-روتختی-لایکو

    خرید عمده انواع  روتختی لایکو از بهترین تولید کننده

    به طور کلی روتختی پوششی مستطیل شکل بوده که در ابعاد مختلف متناسب با نوع تخت خواب یعنی یک نفره یا دو نفره تهیه می شود. در گذشته انواع روتختی ها طرح خاصی نداشته و لحاف های ملحفه دوزی شده مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه انواع روتختی های فانتزی و شیک جای روتختی های قدیمی را گرفته و زیبایی چشم نوازی را به اتاق خواب می دهد.

    برای خرید روتختی لایکو در تهران می توان به نمایندگی لایکو تجریش مراجعه نموده و این محصول را با قیمت مناسب خریداری کرد. در تولید روتختی الیاف لایکو کارایی زیادی داشته و در افزایش کیفیت محصول، تاثیر گذار خواهد بود.

    سفارش-روتختی-دو-نفره-لایکو

    سفارش آنلاین روتختی دو نفره لایکو

    در کارخانه لایکو تمامی کارکنان با توجه به تخصصی که در عرصه دوخت سرویس های روتختی دارند، به خوبی توانسته اند این محصول را متناسب با نیاز بازار ارائه نمایند. در این کارخانه الیاف لایکو به صورت عمده خریداری می شود برای اطلاع از قیمت الیاف لایکو متری می توانند به سایت ارائه دهنده این محصول مراجعه کرده و در تناژ بالا الیاف مورد استفاده برای تولید روتختی را سفارش داده و خریداری نمایند. لذا خرید روتختی لایکو یکی از مواردی است که از طریق سایت پاندا خواب جهت رفاه حال هموطنان عزیز مقدور شده است.

    فروش-مستقیم-روتختی-لایکو

    فروش مستقیم روتختی توسط گروه لایکو

    انواع روتختی توسط گروه تخصصی لایکو این برند معروف به طور مستقیم به فروش می رسد و مشتریان می توانند این محصول را با بررسی قیمت های تعیین شده به راحتی خریداری نمایند.

    شرکت لایکو از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را در این عرضه آغاز کرده و محصولات تولید شده لایکو از بهترین و باکیفت ترین محصولات می باشد. روتختی های لایکو دارای الیاف ضد حساسیت و کاملا بهداشتی می باشد که برای سلامتی افراد بسیار مهم است.

    سرویس روتختی لایکو شامل انواع روتختی تک نفره و دو نفره می باشد که خریداران با توجه به سایز و ابعاد تخت خواب خود می توانند این محصول را خریداری نمایند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید روتختی کتان دونفره

    قیمت خرید روتختی کتان دونفره موجود در بازار

    خرید روتختی کتان دونفره موجود در بازار با قیمت های متفاوتی انجام می شود که …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.