کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی سه بعدی / خرید روبالشی سه بعدی بچه گانه مستقیم از تولید کننده

خرید روبالشی سه بعدی بچه گانه مستقیم از تولید کننده

  • روبالشی سه بعدی بچه گانه که در بازار شاهد خرید و فروش مستقیم آن از تولید کننده ها هستیم معمولا تصاویر شخصیت های کارتونی می باشند.

    روبالشی سه بعدی بچه گانه

    روبالشی كودک دارای سایز كوچكتر و طرح های متناسب با كودكان تولید و عرضه می شود. تهیه روبالشی مناسب با كودک از اهمیت بالایی برخوردار است چرا كه پوست كودک دارای حساسیت و لطافت خاصی است كه باید روبالشی آن ضد حساسیت و نرم باشد. یكی از انواع روبالشی بچه گانه روبالشی مخمل است كه دارای لطافت و نرمی خوبی است. یكی از مدل جدید ترین مدل های روبالشی هم در بزرگسال و هم در كودك طرح فانتزی یا همان سه بعدی است كه جذابیت زیادی هم دارد.

    سفارش خرید روبالشی سه بعدی بچه گانه ارزان

    سفارش خرید روبالشی سه بعدی بچه گانه ارزان

    خرید روبالشی سه بعدی امروزه رونق گرفته است و بسیاری از خانواده ها برای اتاق خواب پچه از روبالشی سه بعدی بچه گانه استفاده می كنند. با سفارش روبالشی سه بعدی بچه گانه مستقیما از تولیدی به صورت اینترنتی آن را ارزانتر از جاهای دیگر خرید نمایید.

    مشخصات روبالشی طرح کارتونی

    مشخصات روبالشی طرح کارتونی

    روبالشی طرح كارتونی كه برای كودكان استفاده می شود از جنس پنبه، مخمل یا پلی استر می باشد كه هم ضد حساسیت والرژی است. روبالشی سه بعدی طرح کارتونی بسیار مورد علاقه کودکان و خانواده آنها است که این نوع روبالشی از نسل جدید روبالشی است.

    خرید عمده روبالشی کودک و نوجوان

    خرید عمده روبالشی کودک و نوجوان

    روبالشی های كودک و نوجوان دارای ابعاد كوچكتر و قیمت مناسب تری برای خرید عمده می باشند. روبالشی کودک و نوجوان بیشتر در مدل های سه بعدی و دیجیتال تولید و عرضه می شود. برای خرید عمده روبالشی کودک و نوجوان می توانید از طریق کارگاه تولیدی پاندا در تهران اقدام نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    قیمت روبالشی عروسکی با کیفیت در بازار تهران

    روبالشی عروسکی در واقع نمونه هایی از روبالشی سه بعدی است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار تهران عرضه شده و به فروش می رسد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.