کالای خواب پاندا
خانه / پتو تک رنگ / خرید عمده پتو گل برجسته تک رنگ نرمینه

خرید عمده پتو گل برجسته تک رنگ نرمینه

  • پتو گل برجسته تک رنگ نرمینه با نام پتو نسیم و پتو سروین، عرضه می شود که هر کدام، از وزن و قیمت های مخصوص به خود، برخوردار هستند. قیمت عمده پتوی نرمینه را در نتیجه عضویت در کانال پتو نرمینه و یا پیج اینستاگرام و همچنین تماس با ما می توانید به دست آورید. سفارش عمده انواع پتو گلدار نیز از همین مسیر، قابل انجام خواهد بود.

    کارخانه پتو نرمینه

    کارخانه پتو نرمینه ایرانی در شهر کاشان قرار دارد که همه ساله، با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز، توانسته پیشرفت های خوب و قابل توجهی را ایجاد نماید و هم اکنون نیز شاهد ارائه بهترین و جدیدترین مدل پتوهای ساده و تک رنگ و همچنین نمونه های گلدار، توسط این مجموعه به بازار هستیم.

    قیمت عمده پتوی نرمینه

    قیمت عمده پتوی نرمینه

    پتوی نرمینه به دلیل این که دارای نمونه کارهای متنوعی می باشد، در نتیجه قیمت های عمده فروشی ارائه شده برای این مدل پتو نیز متفاوت خواهد بود.

    پتو نرمین، پتو سروین، پتو نگین از نمونه پتوهای شرکت نرمینه می باشد که هر کدام، از طرح و مدل های مخصوص به خود برخوردار هستند.

    به طور مثال، پتو سروین، در دسته پتو مسافرتی قرار دارد که در دو نوع ساده و گلدار، تولید این مدل پتوها انجام می شود.

    کارخانه پتوی نرمینه کاشان

    آدرس کارخانه پتوی نرمینه کاشان

    راه اندازی خطوط تولیدی کارخانه پتوی نرمینه در شهر کاشان انجام شده و امروز، شاهد سال ها فعالیت این مجموعه تولیدی پتو در ایران هستیم که توانسته با رعایت استانداردهای لازم، انواع مدل پتوی مناسب برای بازار داخلی و صادراتی را عرضه نماید.

    پتو نگین، نمونه یکی از پتوهای سنگین و درجه یک نرمینه می باشد که در اندازه های تک نفره و یا دونفره پتو گل برجسته تک رنگ نرمینه می توانید سفارش عمده آن را به انجام رسانید.

    کانال-پتو-نرمینه

    کانال پتو نرمینه برای عرضه مستقیم

    کانالی که در این سایت قرار داده شده است، به عنوان یک فرصت خوب و ایده آل به جهت عرضه مستقیم انواع مدل پتوی نرمینه محسوب می شود.

    آیا می دانید که محصولات پتو نرمینه چیست؟ آیا توانسته اید بر اساس نیاز خود، یک مدل پتوی خوب را انتخاب نمایید؟

    عضو کانال ما شوید تا با انواع محصولات پتو نرمینه آشنا شده و از این طریق بتوانید اقدام به سفارش عمده خود نمایید.

    پتو گل برجسته تک رنگ نرمینه

    خرید عمده پتو گل برجسته تک رنگ نرمینه

    خرید عمده پتو گل برجسته تک رنگ نرمینه با انتخاب محصولات متنوعی از این شرکت، قابل انجام خواهد بود.

    به طور مثال، پتو سروین، نمونه یکی از انواع پتو گل برجسته تک رنگ نرمینه این شرکت می باشد که اگر بخواهید می توانید آن ها را سفارش دهید.

    لیست قیمت پتو نرمینه

    لیست قیمت پتو نرمینه گل برجسته تک رنگ

    پتو نگین، پتو نسیم، پتو نرمین هم بخش دیگری از مدل پتوهای نرمینه بوده و قابلیت سفارش عمده برای شما، وجود دارد.

    پتو گل برجسته تک رنگ نرمینه دارای مدل ها و اندازه های مختلفی است که لیست قیمت خوبی هم برای خرید عمده آن ها ارائه شده است. اگر این برند را برای فعالیت های تجاری خود انتخاب کرده باشید، مسیر تامین انواع پتوهای آن هم به سادگی در اختیار شما قرار داده شده است.

    یکی از تولید کنندگانی که امروزه تولید پتوهای خود را منطبق بر نیاز و خواست مشتریان به انجام رسانیده است، اختصاص به شرکت پتو نرمینه دارد و تولیدات این کارخانه در زمینه پتو نوزادی، نوجوان، پتو مسافرتی و همچنین انواع پتو فانتزی و گل دار و … می باشد که تمامی آن ها با بهترین آفرها برای فروش عمده در این سایت، ارائه شده اند.

    پتو-نرمینه-گل-برجسته-تک-رنگ.jpg

    خرید پتو نرمینه گل برجسته تک رنگ از کارخانه

    در مواردی که مشتریان و تاجران، قصد خرید بالایی از انواع پتو نرمینه را داشته باشند، کارخانه تولیدی می تواند بهترین و اصلی ترین مرجعی باشد که افراد می توانند اقدام به سفارش خود نمایند.

    مسیرهای زیادی برای دستیابی به قیمت های روز انواع پتو از کارخانه تولیدی وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن ها مربوط به بهره مندی از موقعیت همکاری این سایت می باشد.

    ما راه های ارتباطی خود را در اختیار شما قرار داده ایم تا در صورتی که قصد خرید عمده انواع پتو نرمینه را داشته باشید، با شرایط خوبی بتوانید به این هدف دست یابید.

    محصولات-پتو-نرمینه

    بهترین قیمت محصولات پتو نرمینه

    با ارائه بهترین قیمت پتو در کنار کیفیت بالای این محصولات، شرایط خوبی ایجاد شده است که افراد بتوانند انواع پتو مسافرتی را در فعالیت های تجاری خود قرار دهند و از بهترین حاشیه سود آن ها هم بهره مند شوند.

    پتو نرمینه، محصولات بسیار متنوع و با قیمت های گوناگونی را تولید کرده است.

    علاوه بر پتو گل برجسته تک رنگ نرمینه این شرکت، پتوهای متنوع دیگری هم وجود دارد که شما مشتریان، می توانید آن ها را در نتیجه کسب اطلاعات کامل از مدل های آن ها، برای سفارش خود انتخاب نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    قیمت پتو ایزابلا

    قیمت پتو ایزابلا گل برجسته یک نفره

    قیمت پتو ایزابلا گل برجسته یک نفره که در کارتن های ده عددی تقدیم حضورتان می شود یکی از آیتم های رقابتی این محصول می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.