کالای خواب پاندا
خانه / پتو دو نفره / سایت فروش پتو نرمینه دونفره

سایت فروش پتو نرمینه دونفره

  • سایت فروش پتو نرمینه با عرضه مدل های جدید دونفره و یک نفره از معروف ترین برندها، آماده ی ثبت سفارشات عمده ی شما می باشد تا آن ها را با کمترین قیمت در کوتاه ترین زمان تحویل نماید.

    پتوهای تک لایه

    تولید پتوها برای فصول مختلف سال، با مدل ها و ضخامت های گوناگونی تولید می شوند و پتوهای تک لایه و دولایه، دو نوع از پتوهای خوب و کاربردی می باشند.

    در میان شرکت های پتو بافی ایرانی، از برندهایی که می توان به معرفی آن ها پرداخت، پتو نرمینه می باشد که عرضه کننده بهترین نوع پتوها با بهترین طرح ها خواهد بود.

    پتو دو نفره خوشخواب

    پتو دو نفره خوشخواب مدل گل برجسته

    اگر در انتخاب پتوهای گل برجستهدونفره، به دنبال انتخاب یک محصول خوب برای خرید عمده هستید، یکی از پیشنهادات ما، مربوط به پتوهای خوشخواب می باشد.

    چنین پتوهایی با بسته بندی های مقوایی دسته دار به بازار عرضه می شوند تا حمل آن ساده تر شود و دوردوزی شده بودن این پتوهای یک نفره یا دو نفره که به صورت تک لایه تولید شده اند، سبب شده تا طول عمر بالایی را برای آن ها انتظار داشت و طرح های گل برجسته هم عاملی برای زیبایی بیشتر آن ها خواهد بود.

    پتو جدید دونفره

    سایت فروش پتو نرمینه دونفره

    با توجه به این که فروش عمده پتوهای جدید دونفره را به صورت اینترنتی آغاز نموده ایم، توانسته ایم مزیت های بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

    از چنین مزیت هایی می توان موارد زیر را نام برد:

    • قیمت های رقابتی پتو
    • دسترسی همگانی
    • عدم محدودیت زمانی و مکانی
    • عمده فروشی بدون واسطه

    این ها بخشی از نکات مثبتی است که از طریق فروش اینترنتی پتو، به مشتریان خود ارائه نموده ایم و در نتیجه اگر تمایل داشته باشید که از مزیت های بازار مدرن تجارت بهره مند شوید، کافی است با ما در تماس باشید و از این طریق، همکاری های خود را آغاز نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید پتو سلنا

    خرید پتو سلنا شادیلون دونفره

    خرید پتو سلنا شادیلون دونفره در کارتن های 8 تایی به سبب طرح و رنگ های ملیحی که دارد در ماه های اخیر رونق بسیاری داشته است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.