کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی شانل / سفارش و صادرات روبالشی شانل قابی

سفارش و صادرات روبالشی شانل قابی

  • صادرات روبالشی شانل قابی که از پارچه مخمل به صورت دو رو و یا تک رو تولید می شود به دلیل مرغوبیت این نوع روبالشی توانسته نظر صادركنندگان را جلب كند.

    صادرات روبالشی شانل قابی

    نوعی از روبالشی ها حالت یک بار مصرف دارند و پس از یک بار مصرف عوض می شوند كه مناسب هتل ها و كمپینگ ها و خوابگاه ها هستند كه به نام روبالشی هتلی یا كمپینگی شناخته می شوند و قیمت ارزانی هم دارند كه به راحتی قابل خرید است. هتل داران و اقامتگاه های مسافرتی می توانند آن را به صورت عمده از مراكز تولید به قیمت ارزانی تهیه نمایند. روبالشی هتلی بیشتر از پارچه تترون و نخی می باشد که قابلیت شستشوی آسان بدون اسیب پذیری به پارچه و رنگ آن و دارای طول عمر بالایی هستند.

    سفارش خرید و صادرات روبالشی شانل قابی

    سفارش خرید و صادرات روبالشی شانل قابی

    روبالشی شنل قابی از مدل های روبالشی مخمل است که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. شاید قصد خرید روبالشی شنل قابی برای صادرات را داشته باشید بهترین راه سفارش آن به صورت اینترنتی است. در حجم عمده خرید این محصول به صرفه بوده و قیمت پایین تری می توان آن را تهیه نمود.

    سایت خرید اینترنتی صادرات روبالشی شانل قابی

    سایت خرید اینترنتی صادرات روبالشی شانل قابی

    روبالشی شانل قابی با طرح فرش یا روفرشی تولید و به همین دلیل دارای استحکام بالایی است. مجموعه تولیدی پاندا با تولید انواع روبالشی مخمل یکی از بهترین مراجع برای خرید اینترنتی روبالشی شانل قابی برای صادرات می باشد. مجموعه پاندا شرایطی را فراهم کرده تا همکاری خوبی را با صادر کنندگان روبالشی داشته باشد.

    ویژگی های روبالشی مناسب برای هتل

    ویزگی های روبالشی مناسب برای هتل

    از ویژگی یک روبالشی مناسب برای هتل شستشوی آسان و قابل تعویض بودن، ضد حساسیت و الرژی و دارای نرمی و زیبایی باشد. روبالشی هتلی یا یک بار مصرف است مانند روبالشی کمپینگ و یا به صورت تعویضی و قابل شستشو است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    حراج روبالشی مخمل

    حراج روبالشی مخمل شانل با تخفیف ویژه

    حراج روبالشی مخمل شانل یک فرصت بی نظیر برای خرید عمده روبالشی با كیفیت صادراتی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.