کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی مخمل / سفارش و صادرات روبالشی مخمل پارامونت

سفارش و صادرات روبالشی مخمل پارامونت

  • صادرات روبالشی مخمل پارامونت به صورت سفارش انلاین نیز قابل انجام است در این حالت شما حجم مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری می نمایید.

    صادرات روبالشی مخمل پارامونت

    تولید روبالشی در ایران با گذشته بسیار متفاوت شده، هم از نظر حجم تولید و هم از نظر جنس، طرح، رنگ و مدل تفاوت بسیاری با گذشته كرده است. تمامی موارد ذكر شده در قیمت ارزان یا گران یک روبالشی تاثیر مستقیم دارد مثلا روبالشی مخمل پورشه با مخمل با هم از لحاظ قیمتی تفاوت دارند. پس برای انتخاب یک روبالشی مناسب باید این موارد را در نظر داشت. خرید روبالشی مخمل در نتیجه همکاری با مراکز تولیدی بسیار ارزانتر از خرید تکی خواهد بود.

    سفارش خرید و صادرات روبالشی تک رنگ

    سفارش خرید و صادرات روبالشی تک رنگ

    روبالشی یکی از لوازم اساسی و لازم در هر خانه ای از گذشته تا کنون بوده که طرح و رنگ آن نسبت به گذشته بسیار تفاوت پیدا کرده است. امروزه روبالشی ها با طرح و مدل های جدید تولید و راهی بازار می شوند. طرح روبالشی های مخمل پارامونت به صورت تک رنگ و چند رنگ می باشد و از نمونه روبالشی های صادراتی به کشورهای همسایه است‌. در حال حاضر صادرات انواع روبالشی به صورت طرح دار و تک رنگ به كشورهای همسایه در حال انجام است.

    سایت خرید اینترنتی  صادرات روبالشی مخمل پارامونت

    سایت خرید اینترنتی  صادرات روبالشی مخمل پارامونت

    نمایندگی های عرضه روبالشی امروزه به صورت اینترنتی نیز فعالیت می كنند. و شما می توانید سفارش صادراتی خود را به صورت اینترنتی خرید نمایید.

    روبالشی مخمل پارامونت از نوع روبالشی های صادراتی محسوب می شود چرا كه با قیمت بسیار مناسبی در كشور تولید می شوند و از طرح های متنوعی بهرمند و بسیار برای صادرات مناسب می باشد. روبالشی مخمل پارامونت دارای ترکیب رنگ عالی و قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی است.

    کاتالوگ و لیست قیمت انواع روبالشی مخمل

    کاتالوگ و لیست قیمت انواع روبالشی مخمل

    مراكز انلاین فروش روبالشی با ارائه كاتالوگ و قیمت هرمحصول تمامی اطلاعات یک روبالشی را در اختیار بازدید كننده قرار می دهند. روبالشی های مخمل از جمله روبالشی های پرطرفدار بازار هستند که علاوه بر طرح هی سنتی در طرح و مدل های جدیدی مانند پورشه، سه بعدی و پارامونت نیز تولید می شوند که قیمت هر یک نسبت به هم متفاوت است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    حراج روبالشی مخمل

    حراج روبالشی مخمل شانل با تخفیف ویژه

    حراج روبالشی مخمل شانل یک فرصت بی نظیر برای خرید عمده روبالشی با كیفیت صادراتی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.