کالای خواب پاندا
خانه / پتو الماس / عکس و لیست قیمت پتو الماس تک رنگ

عکس و لیست قیمت پتو الماس تک رنگ

  • پتو الماس تک رنگ به دو صورت تک نفره و دو نفره تولید شده و فروش عمده آن از شرکت پاندا باعث شده است که بهترین قیمت ها در دسترس خریداران قرار گیرد.

    پتو الماس تک رنگ

    خریداران میتوانند انواع پتو الماس با طرح های متنوع و رنگ های دلخواه در این مرکز به صورت عمده سفارش دهند. شرکت پاندا از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و در طول این سال ها فعالیت خود توانسته است انواع مختلف پتو هارا با مشخصه های متنوع تولید و در  دسترس خریداران عمده قرار دهد. این شرکت همچنین از آغاز فعالیت خود موفق به جلب اعتماد بسیاری از تاجران و خریداران شده است که این شرکت را تبدیل به برندی بین المللی کرده است.

    قیمت عمده پتو الماس تک رنگ

    قیمت عمده پتو الماس تک رنگ

    پتو الماس تک رنگ تولید شده در شرکت پاندا از پتوهای سنگین وزن محسوب می‌شود که نمونه طرح دار و هم نمونه ساده دارد. این پتو وزنی بین ۳ الی ۴ کیلوگرم دارد که مدل دو نفره پتو الماس در ابعاد ۲۰۰*۲۲۰ سانتی متر و تک نفره آن در ابعاد ۲۰۰*۱۶۰ سانتی متر تولید و عرضه میشود. این پتو ها در کارتن های ۱۰ عددی بسته بندی میشوند که خریداران میتوانند این محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری به صورت عمده خرید نمایند

    قیمت این پتو ها به دلیل موال اولیه و متریال به کار رفته در تهیه‌ متفاوت می باشد و به دلیل نوسانات قیمت در بازار و همچنین مواد اولیه این کالا ها شرکت پاندا امکان اعلام قیمت ثابت برای این کالا ها را ندارد. خریداران میتوانند از طریق راه های مختلف قیمت پتو نیکوبافت را جویا شوند.

    مشخصات کیفی پتو الماس تک رنگ تولیدی برای خریداران

    مشخصات کیفی پتو الماس تک رنگ تولیدی برای خریداران

    این نوع پتو ها از جنس های مختلف پنبه،پلی استر ‌و… تولید می‌گردند که هر کدام بسته به جنس و مواد اولیه قیمت مشخصی دارند. یکی از پتوهای الماس تک رنگ که از قیمت مناسب و معقول تری به نسبت دیگر پتو ها برخوردار می باشد پتو الماس از جنس پلی استر می باشد. این پتو ها دلیل اینکه از الیاف پلی استر درجه یک تهیه شده است از قیمت پایین تری برخوردار می باشد که شرکت پاندا با نواردوزی کردن این پتو ها طول عمر این پتو هارا افزایش داده است.

    خرید اینترنتی پتو نیکوبافت از شرکت پاندا خواب

    خرید اینترنتی پتو نیکوبافت از شرکت پاندا خواب

    چنانچه شما نیز قصد خرید پتو الماس تک رنگ از شرکت پاندا را دارید میتوانید با مراجعه به سایت شرکت پاندا و انتخاب کالا های مورد نظر خود اقدام به خرید عمده خود کنید و یا میتوایند با شماره های زیر با شرکت پاندا در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو تک رنگ ونلون

    نمایندگی فروش پتو تک رنگ ونلون

    پتو تک رنگ ونلون یکی از محصولات پر فروش شرکت نرمینه است که از طریق نمایندگی های این کارخانه به فروش می رسد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.