کالای خواب پاندا
خانه / پتو الوان / عکس و لیست قیمت پتو نیکوبافت الوان

عکس و لیست قیمت پتو نیکوبافت الوان

  • پتو نیکوبافت الوان یکی از محصولات ارائه شده توسط سایت پاندا خواب است که ضمن ارائه عکس و لیست قیمت امکان ثبت سفارش آنلاین آن وجود دارد.

    پتو نیکوبافت الوان

    پتو نیکو بافت الوان یکی از مدل های پتوی های تولیدی کارخانه ساوه است که ضمن رعایت نکات و استانداردهای لازم توانسته است از اعتبار بسیار بالایی در نزد خریداران کالای خواب بهره مند شود.

    ثبت سفارش این محصول به صورت گسترده علاوه بر تنوع و کیفیت بالا به دلیل قیمت بسیار ارزان و مناسب آن است که برای خریداران و تاجران بسیار مقرون به صرفه است. در نظر گرفتن این قیمت بسیار مناسب به دلیل حضور در بازارهای رقابتی و فروش به صورت عمده و مستقیم است که با حذف واسطه ها و سودجویی های بی مورد آنها شما را با یک قیمت واقعی و نه ارزان رو به رو میکند.

    انواع مدل های پتو نیکو بافت الوان

    انواع مدل های پتو نیکو بافت الوان

    پتو نیکو بافت یک کارخانه تولید پتو به طور خاص است و لذا به جهت این تمرکز خاص بر روی تولید پتو کیفیت و تنوع بسیار بالایی را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است.

    هنگام مراجعه به سایت این شرکت شما با انواع مدل های پتو از جمله پتو زمرد، پتو برلیان، پتو الماس، پتو یاقوت و… رو به رو خواهید بود که در کیفیتی کاملا بی نظیر در سراسر ایران تولید میشود. این مدل ها در انواع طرح های گل برجسته، ساده رنگی، تک رنگ و… تولید دارد و متناسب با انواع سلایق پوشش ایجاد میکند و لذا اگر هستند کسانی که در خرید انواع پتو سخت گیرانه عمل میکنند پیشنهاد می شود پتوهای مدل الوان کارخانه نیکو بافت را از دست ندهند.

    کاتالوگ و مشخصات پتو الوان نیکوبافت

    کاتالوگ و مشخصات پتو الوان نیکوبافت

    پتوهای الوان ضمن ظاهر بسیار زیبایی که دارند از الیاف بسیار مرغوبی چون پلی استر تولید میشوند. که این الیاف مصنوعی است و طی فرایند تولید بسیار مقاوم سازی شده است و در برابر استفاده مداوم و کشش و ساییدگی مقاومت دارد.

    این پتو در یک بسته بندی کاملا زیبا و بهداشتی عرضه میشود تا از سلامت پتو در تمام مراحل عرضه تا رسیدن به دست مشتریان حفاظت نماید.

    برای خرید پتو نیکو بافت الوان چه باید کرد؟

    برای خرید پتو نیکو بافت الوان چه باید کرد؟

    برای خرید پتو نیکو بافت الوان شما میتوانید به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز اقدام نمایید و متناسب با نوع نیاز از این پتوها در سایز و ابعاد استاندارد و به صورت یک نفره و دونفره نیز استفاده نمایید.

    این پتوها به دلیل کیفیت بالا بازار فروش در سراسر ایران و صادرات برون مرزی را نیز در دست گرفته اند و خریداران و تاجران بسیاری از آن به صورت عمده ثبت سفارش دارند و لذا اگر شما نیز خواهان این مدل پتو ها هستید می توانید با همکاران و مشاوران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو القصر الوان

    سایت معتبر فروش پتو القصر الوان

    پتو القصر الوان یکی از نمونه های پر فروش پتو خارجی است که از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های بزرگ کالای خواب عرضه می گردد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.