کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی استون / فروش اینترنتی روبالشی استون صادراتی

فروش اینترنتی روبالشی استون صادراتی

  • فروش روبالشی استون هم از نمایندگی آن به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی قابل سفارش است روبالشی طرح موزائیک یا سرامیک به دلیل كیفیت بالا یكی از نمونه های مناسب برای صادرات است.

    فروش روبالشی استون

    روبالشی ها هم دارای طرح های مختلفی و متنوعی با جنس های متفاوتی هستند. جنس روبالشی ها به ساتن، كتان، نخی، پنبه ای، مخمل و… تقسیم می شود. روبالشی ها یا زیپ دارند یا لبه دار یا پاكتی و دكمه ای كه مناسب برای شستشوی آسان تولید شده اند. روبالشی پنبه دوز و نخی که از الیاف طبیعی باکیفیت تولید می شوند بسیار برای استفاده در منزل مناسب می باشند چرا که ضدحساسیت و الرژی و طول عمر بالایی دارند.

    آدرس کارخانه تولید روبالشی در اصفهان

    آدرس کارخانه تولید روبالشی در اصفهان

    فعالیت تولیدی های روبالشی در اصفهان برای عرضه روبالشی به سراسر كشور بیشتر به صورت اینترنتی است. اصفهان دارای بیشترین تولیدی و کارخانه در تولید روبالشی در سراسر کشور است و دلیل آن هم صنعتی بودن این شهر است. تولید روبالشی در اصفهان در طرح های سنتی و جدید صورت می گیرد و علاوه بر مصرف داخل  به کشورهای همسایه نیز ارسال می شود.

    بازار اصلی فروش روبالشی استون در تهران

    بازار اصلی فروش روبالشی استون در تهران

    بازار مولوی و عبدل اباد جزء بازار های اصلی فروش روبالشی استون به صورت مستقیم از تولیدی هستند. تهران داری بازارهای زیادی برای فروش روبالشی استون است چرا که تهران با موقعیتی که دارد دارای مراکز اصلی فروش هر نوع محصولی می باشد. دیگر برای سفارشات صادراتی نیاز به مراجعه حضوری برای ثبت سفارش نیست بلکه به صورت اینترنتی روبالشی استون صادراتی را سفارش دهید.

    قیمت خرید مستقیم از کارخانه انواع روبالشی

    قیمت خرید مستقیم از کارخانه انواع روبالشی

    با خرید انواع روبالشی به صورت مستقیم از کارخانه از بسیاری از هزینه های اضافی و واسطه گری جلوگیری خواهد شد.خرید مستقیم از کارخانه بهترین نوع خرید می باشد چرا که در آن واسطه حذف شده و با قیمت ارزانتری به دست خریدار می رسد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    صادرات روبالشی استون

    صادرات روبالشی استون سه بعدی درجه یک اصفهان

    صادرات روبالشی استون درجه یک از اصفهان که دقیقا نوعی از روبالشی سه بعدی با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.