کالای خواب پاندا
خانه / روتختی اسپرت / فروش عمده روتختی دونفره اسپرت آبی

فروش عمده روتختی دونفره اسپرت آبی

  • روتختی دونفره اسپرت آبی به عنوان یک رنگ ایده آل برای اتاق خواب محسوب می شود که می تواند سلیقه های مختلف مشتریان را به بهترین شکل، پاسخ دهد. این مدل روتختی با استفاده از بهترین پارچه های جنس ترک، تولید شده اند که اگر شما بخواهید این محصول را انتخاب و سفارش دهید، راه های ارتباطی ما در اختیار شما می باشد.

    روتختی دونفره

    رنگ ها، از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در خرید عمده روتختی از سمت مشتریان، به حساب می آیند که اگر شما هم بخواهید به انتخاب روتختی های تک رنگ دونفره اقدام نمایید، روتختی دونفره آبی رنگ، یک رنگ بسیار خوب و جذاب و در عین حال شیک به حساب می آید.

    انواع مدل روتختی

    انواع مدل روتختی جدید دونفره

    مدل روتختی جدید دونفره پاندا خواب، هم دارای طرح های ساده می باشد و هم در نمونه های سه بعدی، تولید و عرضه می شوند که هر کدام از این موارد، دارای زمینه های کاربردی خاصی خواهند بود.

    روتختی سه بعدی، با توجه به طرح های جذابی که برروی آن ها چاپ می شود، ناخودآگاه سبب شده تا منجر به جذب مشتریان زیادی شود.

    روتختی اسپرت دونفره

    روتختی اسپرت دونفره جدید

    یکی از طرح های مورد استفاده برای تولید و چاپ برروی روتختی ها، مربوط به طرح های اسپرت بوده و طرح های ورزشی هم گزینه خوبی برای چاپ برروی روتختی می باشد.

    هم روتختی های تک رنگ و ساده را هم به عنوان یکی از مدل روتختی های اسپرت می توان معرفی نمود چرا که ارائه دهنده رنگ های شیک و جذابی می باشند.

    روتختی عروس

    تولیدی روتختی عروس

    شرکت پاندا خواب به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی روتختی در کشور، مدل های خوبی را برای تولید روتختی دونفره ارائه نموده است و بر اساس درخواست های مشتریان برای سفارش روتختی عروس و یا نمونه های دیگر، طرح های ارائه شده، متفاوت خواهند بود.

    اگر بخواهید روتختی دونفره و یا تک نفره را برای خرید عمده و یا تکی سفارش دهید، محصولات این مجموعه می تواند گزینه خوب و کاربردی به حساب آید.

    روتختی دونفره اسپرت آبی

    فروش عمده روتختی دونفره اسپرت آبی

    روتختی دونفره اسپرت آبی می تواند یک رنگ ایده آل برای مشتریان زیادی باشد که در نتیجه فروش عمده این مرکز، توانسته ایم این محصول را در اختیار مشتریان زیادی قرار دهیم.

    عرضه روتختی های خوب و باکیفیت این مرکز به همراه ارائه بهترین قیمت های ممکن، فرصت های خوب تجارت را برای فعالان عرصه کالای خواب، فراهم ساخته است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید روتختی لایکو

    خرید اینترنتی روتختی لایکو دو نفره

    خرید روتختی لایکو از سایت نمایندگی انحصاری با مناسب ترین قیمت برای مشتریان امکان پذیر …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.