کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی بیمارستانی / قیمت خرید روبالشی نخی بیمارستانی

قیمت خرید روبالشی نخی بیمارستانی

  • قیمت روبالشی نخی که برای مصارف بیمارستانی ارائه می شود باید پایین باشد زیرا خرید این محصول در فواصل زمانی کوتاه انجام می شود.

    روبالشی بیمارستانی

    اگر می خواهید روبالشی نخی را در بازار کنونی خریداری نمایید، برای شما این امکان و قابلیت فراهم شده است که بتوانید برای مصارف مختلف، روبالشی های گوناگونی را انتخاب نمایید و یکی از مهم ترین این مصارف، مربوط به روبالشی بیمارستانی خواهد بود که قابلیت دوخت و تولید در رنگ بندی های سفید، صورتی، سبز، آبی و … را خواهند داشت.

    روبالشی نخی

    دوخت روبالشی نخی

    در دوخت روبالشی های مختلف، در قدم اول به کارایی این محصول نگاه می شود تا نوع پارچه های مصرفی را بتوان به درستی انتخاب نمود. در میان انواع روبالشی های مختلفی که وجود دارد، روبالشی نخی از جمله کارهایی است که با ارزان ترین قیمت های ممکن به بازار ارائه می شود.

    چنین روبالشی هایی هم از این قابلیت برخوردار هستند که برای مصارف مختلفی به دست مشتریان برسند و گروه پاندا خواب از جمله مجموعه هایی است که به شما، بهترین و جدیدترین نمونه روبالشی ها را ارائه می نماید.

    روبالشی نخی بیمارستانی

    سرویس روبالشی نخی بیمارستانی

    سرویس های روبالشی قابل استفاده برای مصارف بیمارستانی، به همراه ملزومات دیگری همچون رو انداز، ملحفه و روتشکی هم قابلیت تولید خواهند داشت.

    به هر حال شما می توانید انواع روبالشی های نخی ساده و تک رنگ را به صورت تک و یا سرویس، به گروه تولیدی پاندا خواب سفارش دهید که بهترین قیمت های ممکن نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

    فروش روبالشی نخی

    فروش روبالشی نخی به صورت عمده

    در امر فروش عمده روبالشی در بازار، علاوه بر ارائه روبالشی های بیمارستانی که از سلامت فیزیکی و گارانتی اصالت، برخوردار هستند، بسته بندی های مناسبی را هم ارائه نموده ایم تا مشتریان بتوانند در شرایط مطمئنی برای خرید عمده روبالشی اقدام نمایند.

    یکی از سایزهای استانداردی که معمولا در تولید روبالشی مورد استفاده قرار می گیرد مربوط به سایز ۷۰*۵۰ خواهد بود اما با این وجود، بسته به سفارش شما مشتریان، این اندازه ها هم قابلیت تغییر خواهند داشت.

    قیمت روبالشی نخی

    قیمت روبالشی تترون در بازار

    در بازار امروزی که روبالشی های تترون، بسیار مورد نیاز مشتریان می باشد، ما برای خرید عمده روبالشی با بهترین قیمت ها، شرایط همکاری ویژه ای در نظر گرفته ایم به این صورت که شما از هر شهری که باشید، بتوانید برای ثبت سفارش روبالشیِ، اقدام نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    طرح های روبالشی نخی

    لیست قیمت جدید ترین طرح های روبالشی نخی

    طرح های روبالشی نخی جدید تولیدی پاندا خواب در کاتالوگی به همراه لیست قیمت آماده …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.