کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی خارجی / قیمت روبالشی خارجی برای خرید عمده

قیمت روبالشی خارجی برای خرید عمده

  • قیمت روبالشی خارجی در فروش عمده بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه است، زیرا با خرید عمده و مستقیم از تولیدی شما هزینه گزاف واسطه ها را پرداخت نمی کنید.

    قیمت روبالشی خارجی

    این روبالشی های قیمت مناسب در کیفیت بسیار بالایی نیز تولید دارد و برای همه سلایق و علایق نیز تولیدات متنوعی را نیز در نظر گرفته است. این روبالشی ها برای همه گروه های سنی نوزاد، کودک، بزرگسالان و… تنوع ایجاد کرده است تا در صورت نیاز امکان دسترسی به آن را داشته باشید.

    کاتالوگ و لیست قیمت روبالشی خارجی موجود

    کاتالوگ و لیست قیمت روبالشی خارجی موجود

    روبالشتی های خارجی از بهترین الیاف و پارچه های خارجی تولید میشوند و لذا کیفیت بسیار بالایی را نیز دارند.

    استفاده از الیاف بسیار مرغوب کتان، نخ، مخمل و… در این روبالشتی ها باعث شده است تا شما یک کالا با کیفیت بالا، مقاومت و ماندگاری زیاد، شستشوی آسان، ضد حساسیت و ضد باکتریال و.. را خریداری نمایید و به لحاظ داشتن این ویژگی های از فروش و سودآوری بالایی نیز برخوردار است.

    خرید عمده روبالشی ابریشمی عروس

    خرید عمده روبالشی ابریشمی عروس

    در روبالشتی های خارجی یکی از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت در آنها کیفیت و تنوع بی نظیر آنهاست که در نظر گرفته شده است و شما هنگام خرید این روبالشتی ها با تنوع بچگانه، مدرن، کلاسیک، گلدار و… نیز رو به رو خواهید بود. علاوه بر این در روبالشتی های ابریشم نیز تنوع طرح های متناسب با سلیقه تازه عروس ها نیز در نظر گرفته شده است.

    در هنگام خرید این روبالشتی ها شما شاهد زیپ تعبیه شده در این روبالشتی ها هستید که جدا کردن آن را از بالش سریع تر و راحت تر میکند و لذا هنگام آلودگی به راحتی جدا میشود و قابلیت شستشو با دست و بوسیله لباسشویی را نیز دارد.

    فروش اینترنتی روبالشی مخمل وارداتی

    فروش اینترنتی روبالشی مخمل وارداتی

    روبالشی مخمل خارجی به نسبت کیفیت بالا و تنوعی که در آن در نظر گرفته شده است به دلیل فروش عمده و مستقیم از تولیدی بسیار ارزان و مناسب در نظر گرفته شده است و شما با خرید این روبالشتی هاسودآوری خاص خود را خواهید داشت.

    شرکت پاندا نمایندگی پخش این محصولات را در سراسر ایران دارد و لذا با قیمت گذاری های مقرون به صرفه ای که انجام داده است خرید ایده آلی را برای شما ایجاد کرده است و لذا برای آگاهی از قیمت روبالشی خارجی از شرکت پاندا میتوانید با همکاران و مشاورن ما در واحد فروش در ارتباط باشید و نسبت به خرید عمده این نوع روبالشتی ها اقدام نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید روبالشی خارجی

    خرید روبالشی خارجی مستقیم از وارد کننده

    خرید روبالشی خارجی به صورت مستقیم و بدون واسطه از وارد کننده برای شما شانس …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.