کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی سه بعدی / قیمت روبالشی سه بعدی در بازار تهران

قیمت روبالشی سه بعدی در بازار تهران

  • قیمت روبالشی سه بعدی در بازار تهران با توجه به جنس پارچه مورد استفاده و نیز کیفیت چاپ و نیز جنس پارچه پشت کار متفاوت می باشد.

    قیمت روبالشی سه بعدی

    قیمت ارزان روبالشی بسته به عواملی چون نوع پارچه، ضخامت، زیبایی، نوع خرید و برند متغیر است ولی با توجه به شرایطی كه در بازار تولید روبالشی وجود دارد متوانید روبالشی با كیفیت بالا و قیمت ارزان را از تولیدی تهیه نمایید.

    تولیدی ها با استفاده از پارچه های خارجی تولید روبالشی در كشور مانند پورشه و استون توانسته اند با تولید با كیفیت روبالشی با قیمتی ارزانتر از نوع خارجی رضایت مشتریان را بدست آورند. یكی از رنگ های پر مصرف روبالشی در هتل ها روبالشی هتلی سفید است كه با پارچه های ایرانی و خارجی تولید می شود.

    سفارش خرید روبالشی پورشه درجه یک

    سفارش خرید روبالشی پورشه درجه یک

    پورشه یكی از روبالشی های درجه یک خارجی است كه در كشور تولید می شود و طرفداران زیادی دارد. روبالشی های پورشه در طرح هی سه بعدی و جدید ارائه و دارای کیفیت بالایی هستند. برای سفارش این نوع روبالشی به قیمت عمده با نمایندگی عرضه روبالشی پورشه تماس بگیرید.

    قیمت روبالشی سه بعدی برای جهیزیه

    قیمت روبالشی سه بعدی برای جهیزیه

    روبالشی سه بعدی نسل جدیدی از روبالشی هستند که اثر تکنولوژی درآن به خوبی مشهود و به همین دلیل طرفداران خاصی دارد. روبالشی سه بعدی با طرح زیبا و كیفیت بالایی كه دارند برای جهیزیه انتخاب مناسبی هستند. قیمت روبالشی سه بعدی كه در ایران تولید می شود بسیار مناسب تر از روبالشی های وارداتی است، کارگاه های تولیدی این محصول در تهران تهران با تولید انواع روبالشی سه بعدی به بازار بزرگی برای عرضه روبالشی سه بعدی با كیفیت تبدیل شده اند.

    لیست قیمت عمده روبالشی تترون اصفهان

    لیست قیمت عمده روبالشی تترون اصفهان

    تترون از نوع ارزان پارچه های تولید روبالشی است كه در اصفهان با قیمت عمده به فروش می رسد. روبالشی تترون به دلیل استحکام، ضدچروک و رنگ ثابت یک روبالشی بسیار مناسب برای خانه و هتل ها و بیمارستانها است. روبالشی هتلی سفید معمولا از جنس تترون هستند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    حراج روبالشی سه بعدی

    حراج روبالشی سه بعدی تخفیف ویژه

    حراج روبالشی سه بعدی و ایجاد طرح تخفیف ویژه توسط تولیدی ها باعث افزایش میزان …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.