کالای خواب پاندا
خانه / پتو دو نفره / قیمت پتو لاله دو نفره با کیفیت

قیمت پتو لاله دو نفره با کیفیت

  • قیمت پتو لاله دو نفره که از نمونه پتوهای باکیفیت موجود در بازار می باشد را از طریق مجموعه پاندا خواب می توانید به دست آورید که این روش همکاری، با بیشترین بازدهی که دارد، توانسته کلیه محدودیت ها را کنار گذارد و در نتیجه، هر مدل پتویی که نیاز دارید را می توانید به ما سفارش دهید.

    قیمت پتو دونفره لاله مهرگان بر اساس مدل های مختلف، تعیین می شود به گونه ای که اگر شما، قصد خرید عمده پتو را داشته باشید، بهترین قیمت های موجود در بازار را می توانیم در اختیار شما خریداران عمده پتو، قرار دهیم.

    پتوی یک نفره برلیان

    قیمت پتوی یک نفره برلیان

    پتو برلیان از نام های آشنا و شناخته شده در بازار می باشد که این محصول، در شرایط و بازه های زمانی مختلف، قیمت های متفاوتی به همراه داشته است و هم اکنون نیز عمده فروشی انواع پتو، با بهترین قیمت ممکن، در حال انجام می باشد.

    از مشخصه های پتو برلیان، می توان به قیمت مناسب، گل برجسته بودن و گلدار بودن آن اشاره نمود.

    پتو گل برجسته الماس

    پتو گل برجسته الماس

    یکی از دیگر مدل پتوهای گل برجسته موجود در بازار که هم نمونه های تک نفره و هم دونفره را شامل می شود، مربوط به پتوهای الماس می باشد که این محصول، از تولیدات شرکت پتو نیکوبافت است.

    دلیل معرفی پتو الماس در این بخش، به کیفیت و مرغوبیت این محصول، مربوط می شود تا آن را هم در لیست سفارشات عمده خود قرار دهید.

    پتو مسافرتی ژله ای

    فروش عمده پتو مسافرتی ژله ای

    برای فروش عمده پتو مسافرتی ژله ای، محصولات بیشماری را می توانیم معرفی نماییم که در میان برندهای ایرانی، پتو سروین شرکت نرمینه، می تواند یک گزینه ایده آل باشد.

    اما در میان برندهای خارجی عرضه کننده پتو ژله ای هم می توان محصولات پتو اسکیمو و سنفیلا را نام برد که ارائه دهنده ارزان ترین پتوها در بازار می باشند.

    قیمت پتو لاله دو نفره

    قیمت پتو لاله دو نفره با کیفیت

    قیمت پتو لاله دو نفره که باکیفیت بالایی هم تولید آن ها انجام شده است، در شرایط زمانی مختلف، متفاوت خواهد بود و به همین دلیل از اعلام قیمت های عمده پتو در این بخش، خودداری کرده ایم.

    اما این امکان را ایجاد نموده ایم تا خریداران عمده پتو لاله بتوانند برای کسب اطلاعات قیمت و سفارش عمده محصول مد نظر خود، با ما در تماس باشند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید آنلاین پتو ایزابلا

    خرید آنلاین پتو ایزابلا دو نفره

    خرید آنلاین پتو ایزابلا دو نفره و یک نفره به صورت از طریق سایت پاندا خواب به عنوان نمایندگی شرکت شادیلون امکان پذیر می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.