کالای خواب پاندا
خانه / پتو خارجی / قیمت پتو مسافرتی یک نفره خارجی

قیمت پتو مسافرتی یک نفره خارجی

  • پتو مسافرتی یک نفره خارجی که از ترکیه و چین وارد بازار ایران می شود هم محصول مناسبی را برای تجارت های پرسود فراهم ساخته است. اگر به دنبال قیمت رقابتی برای خرید عمده پتو هستید، می توانید هم اکنون به هدف خود دست یابید چرا که بهترین مدل پتوهای خارجی را به همراه قیمت های دست اول، ارائه می نماییم.

    تولید پتوهای مسافرتی در انواع مدل های مخمل، حوله ای، ژله ای انجام می شود که هر کدام از لطافت و نرمی مخصوص به خود برخوردار هستند.

    این نوع پتوها با توجه به ضخامت پایین و وزن سبکی که دارند، برای استفاده در آپارتمان ها که فضای کمی دارند، می تواند بسیار مناسب و کاربردی باشد.

    پتو مسافرتی یک نفره خارجی

    پتو مسافرتی یک نفره خارجی مدل تک رنگ

    از شرکت های تولید کننده پتو مسافرتی تک نفره، می توان به بروک اشاره نمود که جدیدترین پتوهای تک نفره را به صورت تک لایه و با بهترین الیاف، تولید می نماید.

    پلی استر از کاربردی ترین الیافی است که در تولید پتوهای مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد و اندازه استاندارد ارائه شده برای این نوع پتوها، ۲۲۰*۱۶۰ سانتی متر است.

    همچنین در خصوص وزن این پتوها هم می توان به وزن ۷۵۰ گرمی اشاره نمود که به سادگی می توان آن را با ماشین لباسشویی و یا دست، شستشو داد.

    کیفیت عالی این نوع پتوها سبب شده تا از پیشنهادات ارائه شده این سایت برای مشتریانی باشد که قصد خرید عمده را دارند.

    پتو مسافرتی مخمل

    مدل پتو مسافرتی مخمل

    همانطور که گفته شد، پتو مخمل از جمله مدل پتوهای مسافرتی پرفروش در بازار می باشد که در حال واردات آن از کشورهای مختلف است.

    در حال حاضر ترکیه به عنوان یکی از قطب های شناخته شده در زمینه تولید کالای خواب می باشد که محصولات خود را در بازار ایران نیز ارائه می نماید.

    این مدل پتوهای تک نفره، هم به صورت ساده و تک رنگ و هم در نمونه های طرح دار و شیک تولید شده اند و عمده فروشی این سایت می تواند بهترین موقعیت برای خریدارانی باشد که از شهرهای مختلف، قصد سفارش دارند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید آنلاین پتو کاملیا

    خرید آنلاین پتو کاملیا یک نفره

    خرید آنلاین پتو کاملیا یک نفره از طریق سایت پاندا خواب این امکان را به شما می دهد تا محصول مذکور را با کمترین قیمت ممکن تهیه نمایید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.