کالای خواب پاندا
خانه / پتو تک رنگ / قیمت پتو یاقوت تک رنگ برای خرید عمده

قیمت پتو یاقوت تک رنگ برای خرید عمده

  • پتو یاقوت تک رنگ از بهترین پتو های ایرانی تولید شرکت نیکوباف است که به سبب قیمت رقابتی بازار خرید و فروش خوبی هم در داخل و هم در خارج دارد.

    پتو یاقوت تک رنگ

    پتو پلی استر یک پتو سبک با تراکم و نرمی بالاست که هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمی کند و مهم تر از همه اصلا پرزدهی ندارد. قابل شستشو با دست و ماشین و در برابر کشش دارای دوام بالایی است. پتو های نسل جدید و صنعتی بیشتر از الیاف پلی استر تولید می شوند که پتو نیکو بافت از نمونه پتو های پلی استری است. پتو های پلی استری از وزن سبکی برخوردار و دارای قیمت مناسب برای خرید هستند

    قیمت پتو یاقوت تک رنگ به صورت کارتنی

    قیمت پتو یاقوت تک رنگ به صورت کارتنی

    پتو یاقوت یک پتو اعلا و درجه یک است که از قیمت گرانتری هم نسبت به سایر مدل های پتو برخوردار است که این امری طبیعی است. از راه های خرید ارزان پتو یاقوت تک رنگ خرید به صورت کارتنی و عمده است که بسیار ارزانتر برای خریدار تمام می شود. پتو یاقوت یک پتو نسل جدید و صنعتی است. نحوه تولید این پتو به صورت تار و پودی نیست. به همین دلیل از تراکم بالا و نرمی عالی برخوردار است. با توجه به کیفیت بالای پتو یاقوت تک رنگ این محصول ارزش خرید عمده را دارد.

    فیلم و عکس از انواع پتو دونفره

    فیلم و عکس از انواع پتو دونفره

    پتو دونفره در مدل ها و طرح های گوناگونی توسط مراکز تولید پتو در کشور تولید و عرضه می شود. با مشاهده عکس و فیلم از مدل های مختلف پتو دونفره انتخاب بهتری برای خرید این محصول خواهید داشت.

    خرید سفارشی پتو نیکوباف برای قرعه کشی خانگی

    خرید سفارشی پتو نیکوباف برای قرعه کشی خانگی

    بعضی فرصت ها برای خرید پتو نیکو بافت بسیار عالی است مانند خرید سفارشی و تخفیف دار این محصول برای فروش خانگی، با خرید سفارشی پتو نیکوبافت از فروش خانگی آن سود خوبی به دست خواهید آورد. بسیاری با خرید ارزان پتو نیکو بافت برای فروش خانگی و با راه اندازی قرعه کشی خانگی بازار فروش خوبی را برای خود ایجاد کرده اند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو تک رنگ ونلون

    نمایندگی فروش پتو تک رنگ ونلون

    پتو تک رنگ ونلون یکی از محصولات پر فروش شرکت نرمینه است که از طریق نمایندگی های این کارخانه به فروش می رسد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.