کالای خواب پاندا
خانه / روتختی پلی استر / لیست قیمت روز روتختی پلی استر ارزان

لیست قیمت روز روتختی پلی استر ارزان

  • قیمت روز روتختی پلی استر به عنوان ارزان ترین نوع روتختی موجود در بازار به صورت یک لیست توسط همکاران ما در واحد فروش قابل ارائه می باشد.

    قیمت روتختی پلی استر

    برای دسترسی به لیست قیمت روتختی پلی استر به صورت به روز می توان به سایت های اینترنتی که مسئول فروش این محصول هستند مراجعه کرده و بروزترین مدل های این محصول را خریداری کرد.

    روتختی پیگمنت دو نفره

    خرید اینترنتی روتختی پیگمنت دو نفره

    روتختی های پلی استر از انواع روتختی با پارچه های پیگمنت با هدف افزایش زیبایی سرویس خواب، مدل های اسپرت با پارچه های ساده و انواع روتختی مخمل، گزینه هایی پرطرفدار در بین مردم است و مشتریان می توانند از نمونه های مختلف این روتختی برای هر اتاق خوابی استفاده نمایند.

    بسیاری از مشتریان بیشتر تمایل به خرید روتختی طوسی بنفش، روتختی طوسی زرد و روتختی طوسی صورتی می باشد و این طیف ترکیبی رنگ معمولا در روتختی های کتانی می باشد که برای تولید این روتختی ها از طرح های جالب و شگفت انگیزی استفاده می شود و یکی از محبوب ترین روتختی های جوانان می باشد.

    خرید روتختی پلی استر

    قیمت خرید روتختی پلی استر در بازار تهران

    انواع روتختی های گلدار جنس پلی استر در سطح شهر توسط عرضه کنندگان زیادی که به صورت متمرکز و پراکنده وجود دارند عرضه می شود. فروشندگان انواع روتختی این محصول را به صورت خرده و عمده در انواع برندهای ایرانی و خارجی به ویژه ترک ارائه می دهند.

    این فروشندگان روتختی طرح گلیم و سنتی و مدرن را نیز عرضه می کنند که برخی از آنها عرضه کننده تخصصی سرویس خواب هستند ولی برخی دیگر وسایل مربوط به آن را نیز عرضه می کنند که در کار معاملات و خرید و فروش این محصول می باشند. این روتختی ها در انواع پارچه ای و گلیم، جاجیم، ترمه، چین دار، سه بعدی، چهل تکه، مخمل، توری، ابریشم و … می باشند.

    تنوع بالای طرح یکی از بزرگترین مزیت های روتختی پلی استر نسبت به روتختی کتان می باشد. اما کمتر بودن الیاف طبیعی در بافت پارچه این نوع روتختی باعث شده تا قیمت روتختی پلی استر از سایر نمونه های موجود در بازار کمتر باشد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید روتختی پلی استر

    خرید روتختی پلی استر اسپرت

    خرید روتختی پلی استر اسپرت از طریق فروشگاه هایی در شهرهای مختلف ایران برای مشتریان …

    2 دیدگاه

    1. فروش حضوری دارین؟

    2. برای روتختی خیر متاسفانه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.