کالای خواب پاندا
خانه / پتو الماس / نمایندگی فروش پتو الماس جهت خرید حضوری

نمایندگی فروش پتو الماس جهت خرید حضوری

  • نمایندگی فروش پتو الماس این کالا را با بهترین کیفیت و به‌صورت عمده جهت خرید در اختیار فروشگاه‌ها و سایر مراکز قرار می‌دهد.

    نمایندگی فروش پتو الماس

    پتوی الماس یکی از پرطرفدارترین پتوهای موجود در بازارهای داخلی و خارجی  است. این پتوها به علت دارا بودن طرح زیبا و جدید از فروش بسیار بالایی برخوردارند. پتوهای نیکوبافت دارای اندازه‌های مختلفی تولید میشوند که میتوانند نیاز تمام سلیقه ها را برطرف نمایند. این پتو ها به ‌صورت یک‌نفره و دونفره تولید می‌شوند. این پتوها از رنگ‌بندی کاملی برخوردارند و می‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلفی استفاده کرد. پتوهای الماس به علت دارا بودن قیمت مناسب و کیفیت بالا جهت صادرات نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. خریداران جهت خرید پتو الماس می توانند ان را از نمایندگی فروش پتو الماس به صورت حضوری تهیه نمایند.

    ویژگی های متمایز کننده پتو های الماس

    ویژگی های متمایز کننده پتو های الماس

    این پتو ها از دیرباز مورد استفاده مردم قرار میگیرد و طرفداران خاص خود را در ایران و کشور های همسایه دارد. علت استقبال بالای مردن کشور های همسایه از این پتو به علت های زیر است. این پتو دارای تار و پود مستحکم با تراکم بالا، نرمی و لطافت دوچندان، دارا بودن رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌های متنوع و مدرن، دارا بودن ابعاد و کاربرد متفاوت پتو، عدم رنگ دهی و پرز ریزی پتو، عدم ‌تغییر رنگ و شکل پتو پس از استفاده و شستشو، شستشوی آسان با دست و ماشین لباسشویی می باشد.

    خرید عمده از نمایندگی فروش پتو الماس

    خرید عمده از نمایندگی فروش پتو الماس

    نمایندگی فروش پتو الماس اندازه‌های مختلفی از این پتو را به‌صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. امروزه تنوع پتوهای موجود در بازار بسیار زیاد است. برندهای مختلفی از پتوهای خانگی و پتوی سفری در بازار به فروش می‌رسد. پتوی الماس یکی از بهترین پتوهای ایرانی است که به‌صورت عمده  عرضه می‌شود. این پتو از بهترین الیاف و مواد اولیه تولیدشده و دارای طیف رنگی گسترده‌ای است. مراکز عرضه‌کننده پتو مدل‌های مختلفی از این کالا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. خرید عمده و مستقیم پتوی الماس موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

    پتوی الماس یکی از کالا های پرفروش در بازار های کشور های همسایه به شمار میرود زیرا این نوع پتو از کیفیت درجه یک با قیمت های رقابتی برخوردار می باشد.

    خرید بدون واسطه از شرکت پتو نیکوبافت

    خرید بدون واسطه از شرکت پتو نیکوبافت

    شرکت نیکوبافت در راستای سوددهی به خریدار اقدام به حذف واسطه ها و دلالان و عرضه مستقیم اقلام خود به خریداران خود کرده است. چنانچه شما نیز قصد خرید از شرکت پاندا خواب را دارید میتوانید از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو دونفره الماس طلایی

    لیست قیمت پتو دونفره الماس طلایی

    پتو دونفره الماس طلایی یکی از محصولات شرکت نیکوباف است که دارای بالا ترین نرخ در لیست قیمت تولیدات این مجموعه می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.