کالای خواب پاندا
خانه / تشک پنبه / سفارش تشک پنبه ای اصل مشهد

سفارش تشک پنبه ای اصل مشهد

  • سفارش تشک پنبه ای با اطمینان از اصل بودن الیاف طبیعی مورد استفاده در آن، از طریق کارگاه تولیدی مشهد، برای شما امکان پذیر خواهد بود. اگر متقاضی خرید تشک پنبه ای هستید و سایز و قیمت و دیگر مشخصات برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، می توانید با مجموعه پاندا در تماس باشید تا بهترین قیمت ها و جنس اصل را در اختیار شما قرار دهند.

    تشک سنتی

    امروزه یکی از معضلاتی که اکثر افراد با آن مواجه هستند بدخوابیست، از آنجایی که تقریبا یک سوم از عمر هر فرد به خواب می گذرد و نیز کیفیت این زمان بر باقی زمان های زندگی وی نیز تاثیر بسزایی دارد لذا پزشکان به شدت توصیه می کنند که توجه داشته باشید تا شرایط لازم برای خواب راحت را فراهم نماییم.

    یکی از مهم ترین چیز هایی که بر کیفیت خواب افراد موثر است تشک مورد استفاده ی آن ها می باشد. استفاده از تشک نامناسب ممکن است درد کمر و گردن را به همراه داشته باشد.

    در گذشته استفاده از تخت برای خوابیدن رواج زیادی نداشت به همین جهت مردم روی زمین می خوابیدند در این حالت تشک پنبه ای که نوعی تشک سنتی است یک انتخاب عالی به حساب می آمد. معمولا ضخامت این تشک ها را زیاد می کردند تا حجم بیشتری پنبه در آن جا شود و بدن از زمین فاصله بیشتری پیدا کند که رطوبت و سرما بر کیفیت خوابش تاثیر نگذارد.

    خرید تشک پنبه ای

    تشک سنتی پنبه ای از تشک پشمی ارزان تر بود زیرا الیاف به کار رفته در تشک پنبه ای یعنی پنبه نسبت به پشم از قیمت پایین تری برخوردار می بود. این همان عاملیست که باعث می شد در گذشته تعداد تشک های پنبه ای در یک خانه بیش از تعداد تشک های پشمی باشد.

    علاوه بر قیمت مناسب، نرمی تشک های پنبه ای عاملیست که افراد را به سمت خرید تشک پنبه ای تشویق می نماید. سفارش تشک پنبه ای نه تنها برای استفاده به عنوان تشک زمینی بلکه بعضا به عنوان تشک خوشخواب و برای روی تخت هم انجام می شود.

    امروزه با وجود روی کار آمدن انواع مدل تشک های مسافرتی، تشک های طبی فنری و … هنوز هم هستند افرادی که به دنبال خرید تشک های پنبه ای سنتی هستند. این مدل تشک ها، از خواص و فواید زیادی برخوردار می باشند که به شما این امکان را می دهد که بتوانید یک خواب آرام را تجربه نمایید. هم اکنون، تولیدات تشک پنبه ای در شرکت پاندا خواب، با وزن ها و اندازه های مختلف، در حال انجام می باشد.

    تشک یک نفره پنبه ای

    اندازه استاندارد تشک یک نفره پنبه ای

    عمده سفارش تشک پنبه ای بر روی نمونه های یک نفره است و تشک دو نفره پنبه ای غالبا برای تخت استفاده می شود زیرا سنگین بوده و جابه جایی آن کار راحتی نیست. ولی به صورت کلی اکثر افرادی که متقاضی خرید تشک یک نفره پنبه ای می باشند، سوالی که در ابتدا برای آن ها مطرح می شود مربوط به این است که این مدل تشک ها، از چه سایز و اندازه ای برخوردار هستند؟

    تولیدات تشک یک نفره، اکثرا، از سایز ۲۰۰ در ۹۰ سانتی متر برخوردار هستند. اما گاها، هستند مشتریانی که در هنگام سفارش تشک پنبه ای به دنبال سایزهایی نظیر ۱۹۰*۸۰، ۱۷۰*۸۰ و … هستند و شرکت پاندا خواب، از توانایی تولید و دوخت این مدل تشک های پنبه ای هم برخوردار است.

    در زمان ثبت سفارش تشک پنبه ای اگر درصدد خرید عمده تشک هستید و سایز خاصی را مدنظر دارید کافیست این مساله را با کارشناسان ما در واحد فروش مطرح نمایید، آن ها پس از هماهنگی با واحد تولید قیمت تشک مورد نظر شما را برآورد کرده و به اطلاعتان می رسانند. در صورت موافقت با قیمت مطرح شده شما می توانید محصول مد نظر خود را خریداری نمایید.

    تشک پنبه ای دست دوز

    دوخت تشک پنبه ای دست دوز

    دوخت تشک پنبه ای دست دوز به عنوان یکی از فعالیت هایی است که در مجموعه پاندا خواب، به انجام می رسد. در این فعالیت، نوع متریال مورد استفاده از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوان از خواص لازم، بهره مند شد. کیفیت پنبه ای که در زمان پر کردن تشک مورد استفاده قرار می گیرد باعث می شود تشک سطح صاف و همسانی داشته باشد و خوابیدن بر روی آن دلنشین باشد.

    برای رویه ی این سبک تشک های سنتی امروزه نیز به مانند گذشته، پارچه های متقال نخی، از اصلی ترین پارچه های مورد استفاده برای تولید تشک پنبه ای به حساب می آیند. این پارچه بسیار ضخیم بوده و اجازه ی عبور الیاف از خود را نمی دهد به همین جهت از فرد استفاده کننده در برابر خطر احتمالی بروز انواع آلرژی محافظت به عمل می آورد.

    تشک های سنتی

    به صورت کلی تشک های پنبه ای نسبت به نوع تشک پشمی کمتر حساسیت زا هستند اما باز هم به جهت اطمینان بهتر است از رویه ای استفاده شود که مانع تماس مستقیم بدن با الیاف گردد.

    شاید جالب باشد که بدانید هنوز هم برای داشتن بالا ترین درجه ی کیفی، تشک های پنبه ای در کارگاه های سنتی و به صورت دست دوز تولید می شوند و تولیدشان به دستگاه های پیشرفته صنعتی سپرده نشده است.

    البته این مساله باعث کندی پروسه ی تولید نسبت به حالتی شده که تمام عملیات به وسیله ی دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک انجام می شود، به این ترتیب به خاطر داشته باشید برای تحویل سفارش تشک پنبه ای باید زمان بیشتری در نظر بگیرید.

    تشک پنبه ای سنتی

    بهترین وزن تشک پنبه ای سنتی

    اگر به دنبال آگاهی از بهترین وزن برای سفارش تشک پنبه ای هستید باید به شما یادآوری کنیم که وزن این نوع تشک باید متناسب با کیفیتی که از آن توقع داریم تعیین گردد.

    به عنوان مثال برخی از تشک های مهمان پنبه ای استفاده می کنند لذا سعی می کنند تا حد امکان آن را سبک انتخاب کنند که در زمان جابه جایی راحت تر باشند. برخی نیز در محیط مرطوب مانند شمال زندگی می کنند لذا باید قطر تشک آن ها زیاد باشد تا رطوبت زمین به بدنشان نرسد.

    برخی نیز می خواهند از این تشک به عنوان تشک تخت استفاده نمایند که در این صورت برای نرم بودن جای خوابشان و اینکه سفتی کف تخت آرامش خوابشان را به هم نزند از تشک های با قطر زیاد استفاده می کنند که به طبع باعث بالا رفتن وزنش می شود.

    تشک های مهمان پنبه ای

    لذا قبل از انتخاب وزن برای سفارش تشک پنبه ای بهتر است با کارشناسان فروش مشورت نمایید آن ها را در انتخاب وزن درست راهنمایی می نمایند تا بتوانید تشکی را خریداری کنید که هم برای کار شما مناسب باشد و هم هزینه ی اضافه پرداخت نکنید.

    تشک پنبه ای از این قابلیت برخوردار است که در وزن های مختلفی تولید شود چرا که هر فردی با توجه به نیاز خود، تشک های متفاوتی را مورد استفاده قرار می دهد.

    در حال حاضر، تشک های یک نفره استاندارد، از وزن هایی بین چهار تا شش کیلوگرم برخوردار هستند که تشک های شش کیلوگرمی، حجم و ارتفاع بیشتری خواهند داشت.

    تشک پنبه ای برای نوزاد

    خرید تشک پنبه ای برای نوزاد

    همانطور که قطعا اطلاع دارید برای پر کردن انواع تشک معمولا از دو نوع کلی از الیاف استفاده می شود: الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی. منظور از الیاف طبیعی پشم و پنبه است و الیاف مصنوعی نیز که نتیجه ی فرایند های شیمیایی است از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

    به صورت کلی در میان تمامی انواع الیافی که برای پر کردن تشک ها استفاده می شود کمترین میزان حساسیت زایی به پنبه مربوط می شود. در میان دسته بندی های سنی افرادی که از تشک استفاده می کنند نیز بیشترین میزان حساسیت به نوزادان مربوط می شود، به همین جهت توصیه می شود برای تشک نوزاد از این ماده استفاده شود که ریسک آلرژی زا بودن تا حد خیلی زیادی کاهش یابد.

    همین امر مجموعه ی پاندا خواب را برآن داشت تا به دنبال راهی برای فراهم کردن تشک های پتبه ای در سایز نوزادی نیز باشد، به هیمن جهت چنانچه برای فروشگاه خود به دنبال خرید تشک نوزاد از جنس پنبه هستید نیز می توانید سفارش تشک پنبه ای خود را با همکاران ما در واحد فروش مطرح نمایید تا ضمن هماهنگی با واحد تولید نسبت نه تامین سفارش شما اقدام شود.

    البته تشک نوزاد به صورت تشک مسافرتی، تشک گارددار، تشک تخت و تشک زمینی عرضه می گردد که شما می توانید بسته به نیاز مشتریان ان ها را خریداری نمایید.

    تشک پنبه ای

    تشک پنبه ای بهتر است یا طبی؟

    یکی از مواردی که به کررات پرسیده می شود این است که چه نوع تشکی بهترین نوع برای استفاده می باشد. لازم است بدانید تشک خوب تشکی است که با اناتومی بدن شما در تطبیق باشد.

    به عنوان مثال برخی افراد که دچار کمردرد یا دیسک کمر هستند بهتر است روی تشک های سفت بخوابند، به این ترتیب ستون فقرات آن ها در حالت ساکن قرار گرفته و درد کمتری حس می نمایند.

    همچنین برخی افراد هستند که وزن بالایی دارند برای این افراد نیز تشک های فنر دار گزینه های مناسب تری به حساب می آیند. افرادی که در شرایط عادی قرار دارند، نه به کمردرد مبتلا هستند و نه اضافه وزن دارند می توانند از تشک های پنبه ای نرم استفاده کرده و از خواب خود لذت ببرند.

    تشک های پنبه ای

    پس به خاطر داشته باشید که یک قانون کلی وجود نداد که نشان دهد بهترین تشک کدام است بلکه برای شناسایی تشک مناسب ابتدا باید بدانیم چه کسی می خواهد از آن استفاده کند.

    اما در حالت کلی تشک های پنبه ای به جهت الیاف طبیعی که در زمان پرکردن آن استفاده شده هیچ نوع آلرژی پوستی و تنفسی به همراه نداشته و نیز گرم و نرم می باشد. چنانچه تشکی که به دنبال آن هستید باید این شاخصه ها را داشته باشد می توانید به سفارش تشک پنبه ای فکر کنید.

    مجموعه پاندا خواب امکان سفارش این محصول را به صورت کلی و جزئی فراهم نموده است تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن با صرف کمترین هزینه به وسیله ی خرید اینترنتی تشک، مرغوب ترین انواع تشک تخت، تشک مهمان یا تشک نوزادی را تهیه نمایید.

    تشک پنبه ای مهمان

    تشک پنبه ای مهمان برای تخت

    یکی از مهم ترین مشکلاتی که در خانه ها در زمان پذیرایی از مهمان وجود دارد، فراهم کردن بستر مناسب برای خواب وی می باشد. با توجه به کوچک بودن فضای آپارتمان ها که امروزه محل سکونت اکثر انسان ها به حساب می آید نگهداری از تخت و تشک اضافه کمی دشوار می باشد.

    به همین جهت است که بعضا افراد تشک های فنری تاشو تهیه می کنند که می توان در زمانی که به آن ها احتیاجی نیست تا شده و در گوشه ای از کمد رختخواب یا انباری قرار داد.

    تشک پنبه ای تخت

    برای ای سبک تخت ها نمی توان از تشک مسافرتی های رایج استفاده کرد زیرا ضخامت ان ها کم است و قطعا فرد سختی فنر های زیره تخت را احساس خواهد کرد. بهترین گزینه برای این موارد تشک های پنبه ای است که ضخامت متوسطی دارند. در این حالت فرد اصلا سختی تخت را احساس نمی کند و نیز روی تشک گرم و نرمی می خوابد که به جهت الیاف موجود در آن به سادگی می توان آن را تا کرده و در کمد یا جا رختخوابی جای داد.

    به همین جهت اگر برای جای خواب مهمان خود تشک پنبه ای سفارش دهید هم می توانید از آن به عنوان تشک زمینی استفاده کنید هم به صورت تشک خوشخواب روی تخت پهن نمایید. در هر دو صورت جای کمتری نسبت به تشک های تخت معمول اشغال می نماید و نگهداری و حمل و نقلش آسان تر می باشد.

    سفارش تشک پنبه ای

    سفارش تشک پنبه ای اصل مشهد

    سفارش تشک پنبه ای اصل را از کارگاه تولیدی تشک مشهد می توانید به انجام رسانید. شهر مشهد یکی از بزرگترین مراکز تولید تشک پنبه ای در سراسر کشور به حساب می آید که می توان این محصول را در هر تعدادی از آن جا خریداری نمود.

    امروزه، درخواست های خرید تشک پنبه ای، در بازار بسیار کمتر از گذشته می باشد و این به دلیل قیمت بالای این مدل تشک ها می باشد.

    به همین دلیل برای مشتریانی که متقاضی خرید تشک های ارزان تری هستند، این امکان را فراهم آورده ایم که بتوانند تشک سنتی با الیاف لایکو چرب را هم انتخاب و سفارش دهند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک پنبه ای یک نفره

    پخش عمده تشک پنبه ای یک نفره دست دوز

    تشک پنبه ای یک نفره که تولید آن به صورت دست دوز انجام می شود، …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.