کالای خواب پاندا
خانه / تشک تک نفره / قیمت تشک مهمان تک نفره ۳ کیلویی

قیمت تشک مهمان تک نفره ۳ کیلویی

  • تشک مهمان ۳ کیلویی یک نوع تشک سفری تک نفره به حساب می آید که با توجه به جنس رویه با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می گردد.

    تشک های کارخانه اصفهان

    قیمت تشک های کارخانه اصفهان براساس متنوع بودن تشک و یا کیفیت آن بستگی دارد. قیمت تشک مهمان تک نفره نسبت به تشک های دیگر قیمت مناسب تری دارد که این نوع تشک هم ما به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنیم. این نوع تشک تک نفره قادر به سه کیلو دارد که وزن تشک هم باز هم نسبت به تشک های دیگر بهتر است .

    تشک مهمان اصفهان

    پخش عمده تشک مهمان اصفهان

    تشک مهمان اصفهان انواع تشک را هم به صورت تکی یا جزئی و یا به صورت عمده پخش می کند که شما هم وطنان گرامی و عزیز میتوانید محصولات ما را در فروشگاه اینترنتی هم به صورت تکی وعمده خریداری کنید و در شماره هایی که داخل سایت هست تماس بگیرید یابه فروشگاه  مرکزی ما مراجعه کنید .

    مزایای تشک مهمان

    کارخانه تشک مهمان از مزایای بالایی برخوردار است و ویژگی های گوناگونی دارد. هنگامی که شما از تشک مهمان به صورت تکی و یا به صورت عمده خریداری می کنید از راحتی و لطافت و سبک بودن آن بهره مند می شوید. زمانی که شما از تشک استفاده می کنید  سبک بودن را در بدن خود احساس می کنید.

    تشک مهمان 3 کیلویی

    خرید عمده تشک مهمان سه کیلویی

    این نوع تشک از بین بقیه تشک های تک نفره از قابلیت بالایی برخوردار است زیرا که هم نسبت به وزن و هم از قیمت مناسبی تولید شده است و مهم تر از همه اینکه هنگامی که از این تشک سفری تک نفره استفاده می کنید راحتی و نرمی تشک را درک می کنید. تشک مهمان سه کیلویی یکی از پیشنهاد های خوبی است که ما شما می کنیم.

    شما می توانید تشک مهمان  سه کیلویی را هم به صورت عمده و یا تکی خریداری کنید . هنگامی که شما یا به صورت عمده ویا تکی خریداری می کنید از خدمات وپشتیبان ما چه در داخل فروشگاه اینترنتی وچه در فروشگاه مرکزی ما بهره مند می شوید .

    برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید تشک مهمان سه کیلویی و یا تشک های دیگر به فروشگاه اینترنتی که شماره در سایت موجود می باشد تماس حاصل فرمائید و یا به فروشگاه مرکزی ما سر بزنید .

     

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مهمان لوکس

    خرید عمده تشک مهمان لوکس با کاور چمدانی

    تشک مهمان لوکس یک تشک مهمان زیبا و درجه یک برای صادرات می باشد اگر …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.