کالای خواب پاندا
خانه / تشک مسافرتی / تشک مسافرتی برای ماشین | قیمت خرید عمده

تشک مسافرتی برای ماشین | قیمت خرید عمده

  • تشک مسافرتی برای ماشین تشک بادی است كه عقب خودرو های ایرانی و خارجی نصب می شود، ضد تعریق و نرم راحت بوده و قابل خرید به قیمت عمده از این سایت می باشد.

    تشک مسافرتی برای ماشین

    تشک های مسافرتی دارای مدل های مختلفی با وزن و ارتفاع خاصی هستند كه بنابر نوع هر كدام كاربرد خاصی نیز دارند. مثلا تشک مسافرتی كمپینگ، تشک بادی است كه دارای پمپ باد نیز می باشد و به راحتی در طبیعت قابل استفاده است. با توجه به تولیدی های زیادی كه در كشور در زمینه تولید تشک مسافرتی وجود دارد معمولا از قیمت بسیار ارزانی برخوردار هستند. با پیشرفت تکنولوژی تشک مسافرتی مخصوص ماشین نیز تولید شده که به تشک های بادی معروف اند به دلیل انکه قابلیت تنظیم و نصب عقب انواع ماشین را دارا هستند.

    سفارش تشک مسافرتی برای ماشین

    سفارش تشک مسافرتی برای ماشین

    با پیشرفت تكنولوژی برای ماشین نیز تشک مناسب تولید شده است كه به راحتی عقب هر نوع ماشینی نصب می شود. شاید قصد سفارش تشک مسافرتی برای وسیله نقلیه خود را دارید و نمی دانید چه نوع تشكی مناسب ماشین شماست با مشاوره از سایت كالای خواب پاندا تشک مسافرتی متناسب با خودرو خود را سفارش دهید.

    سایت خرید اینترنتی تشک مسافرتی کمپینگ

    سایت خرید اینترنتی تشک مسافرتی کمپینگ

    تشک مسافرتی كمپینگ یا تشک بادی مناسب برای ماشین و استفاده در طبیعت و کمپ ها با داشتن پمپ باد قابل تنظیم در ارتفاع مناسب است. امروزه انواع تشک مسافرتی به صورت اینترنتی به مشتریان ارائه می شوند. تشک مسافرتی کمپینگ را از نمایندگی عرضه تشک های بادی به صورت اینترنتی تهیه نمایید.

    ویژگی های یک تشک سفری خوب

    ویژگی های یک تشک سفری خوب

    یک تشک سفری خوب در درجه اول قابل حمل اسان،كم حجم،ضدحساسیت و رطوبت بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. از نمونه تشک های سفری خوب می توان به تشک سفری كمپینگ اشاره كرد. تشک سفری کمپینگ قابل استفاده در طبیعت، کمپ و چادرهای مسافرتی تمام ویژگی های یک تشک سفری خوب را داراست.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.