کالای خواب پاندا
خانه / تشک مسافرتی / فروش فوری تشک مسافرتی قیمت مناسب

فروش فوری تشک مسافرتی قیمت مناسب

  • تشک مسافرتی قیمت بسیار مناسبی دارد برای همین توجه زیادی به خود جلب کرده و بازار فروش پر رونقی برای این محصول ایجاد نموده است، البته نرخ آن با توجه به الیاف، اندازه، نوع رویه متفاوت می باشد.

    تشک مسافرتی قیمت

    عرضه تشک مسافرتی توسط نمایندگی ها و مراکز فروش هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری صورت می گیرد. بیشترین عرضه و خرید تشک مسافرتی از طریق سایت های اینترنتی صورت می گیرد، با خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان تشک مهمان را به قیمت عمده خریداری كنید.

    بازار فروش تشک مسافرتی قیمت مناسب

    بازار فروش تشک مسافرتی قیمت مناسب

    تشک مسافرتی با توجه به حجم کم و حمل آسان در سفر و اشغال فضای کم و قیمت ارزان و مناسب از محبوبیت و بازار فروش خوبی در کشور برخوردار است. مراكز انلاین عرضه تشک مسافرتی قیمت مناسب تری نسبت به فروشگاه های سطح شهر دارند و این به دلیل عرضه مستقیم از تولیدی می باشد.

    شرکت تولید انواع تشک مسافرتی ایرانی

    شرکت تولید انواع تشک مسافرتی ایرانی

    شركت های بسیاری در داخل كشور وجود دارد كه در زمینه تولید تشک مسافرتی فعالیت می كنند و دارای برند های معتبری هستند که بیشترین شرکت و تولیدی مربوط به استان اصفهان است. البته شهرهای دیگری مانند قم ، مشهد ، یزد ، تبریز و بروجرد نیز جزء استانهای موفق در زمینه تولید تشک مسافرتی ایرانی بودند. شرکت های معتبری در ایران در تولید تشک مسافرتی فعالیت می کنند و بسیار شناخته شده هم در ایران و هم در کشورهای هستند.

    تشک مهمان مناسب مناطق سردسیر

    تشک مهمان مناسب مناطق سردسیر

    تشک های مهمان دارای ویژگی هایی هستند كه مناسب با شرایط آب و هوایی تولید شدند. تشک های مسافرتی ضخیم با حفظ گرما مناسب مناطق سردسیر هستند.در بین الیاف هایی که در تولید تشک مهمان استفاده می شود الیاف پنبه و پشم شیشه از گرمای بیشتری برخوردار است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.