کالای خواب پاندا
خانه / تشک مسافرتی / آدرس کارخانه تشک مسافرتی نایت استار

آدرس کارخانه تشک مسافرتی نایت استار

  • تشک مسافرتی نایت استار یا همان ستاره شب با پارچه و دوخت بسیار دقیق صنعتی دارای طول عمربسیار بالا وهمچنین از نرمی و راحتی خاصی برخوردار است، محصولات این کارخانه را می توانید از نمایندگی عرضه این شرکت تهیه نمایید.

    تشک مسافرتی نایت استار

    كشور ایران با توجه به سابقه ای كه در دنیا در تولید كالای خواب،منسوجات،فرش را دارد. همین امر موجب افزایش كارخانه های تولید تشک مهمان در سراسر كشور شده است كه با تولید انبوه و عرضه عمده ان راهی را برای افزایش صادرات ان فراهم كرده است. تشک های مسافرتی جزء تشک های سبک و قابل حمل آسان در سفر و خانه هستند که طرفداران زیادی در جهان دارند. یکی از گزینه های مناسب برای خرید عمده تشک ، تشک مسافرتی سبک است که دارای وزن و قیمت مناسبی برای خرید است.

    قیمت تولیدی تشک مسافرتی نایت استار

    قیمت تولیدی تشک مسافرتی نایت استار

    شركت نایت استار تشک مسافرتی با مدل های مختلفی مانند اكاردئونی و vip به قیمت تولیدی عرضه میكند. قیمت تشک مسافرتی نایت استار در نتیجه خرید مستقیم از تولیدی این محصول یا نمایندگی عرضه آن بسیار ارزانتر از بازار ازاد برای شما تمام خواهد شد.

    لیست محصولات تشک مهمان ستاره شب

    لیست محصولات تشک مهمان ستاره شب

    برند نایت استار یا همان ستاره شب با تولید ملزومات خواب و انواع تشک مهمان یكی از برند های شناخته شده بازار تشک مهمان است. از ویژگی تشك مهمان ستاره شب زیبایی و دوخت بسیار دقیق است.

    همچنین کارخانه ستاره شب با تولید تشک های با کیفیت که در آن ها از مواد اولیه سفید و غیر بازیافتی استفاده می شود قادر به ارسال محصولات خود به کشور های دیگر بدون ممانعت سازمان های بهداشتی شده است.

    خرید ست تشک و بالش مهمان

    خرید ست تشک و بالش مهمان

    در دنیای امروز كالای خواب ست و هماهنگی بین تشک و بالش و حتی سایر ملزومات بسیار مورد توجه تولید كننده و مشتری قرار دارد. بنابراین این مقوله بسیار مورد توجه تولید كنندگان تشك و بالش مهمان قرار گرفته است تا بتواند رضایت مشتریان را جلب نماید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.