کالای خواب پاندا
خانه / تشک مهمان / کارخانه تولیدی تشک مهمان صادراتی

کارخانه تولیدی تشک مهمان صادراتی

  • تولیدی تشک مهمان صادراتی در استانهای مختلف كشور وجود دارد اما اصفهان با دارا بودن بیشترین كارخانه های تشک مهمان بالاترین سهم تولید را به خود اختصاص داده است.

    تولیدی تشک مهمان

    تشک مهمان امروزه یكی از كالاهای خواب پرطرفدار می باشد. با توجه به الیافی كه در تشک های مهمان استفاده می شود و نوع دوخت آن مرغوبیت آن فرق می كند. تشک مسافرتی مرغوب دارای حجم و وزن كم، جابه جایی راحت، شستشوی آسان و پارچه رویه ی مناسب می باشد.

    خریده عمده تشک مهمان امروزه در طرح ها و كیفیت های مختلف به صورت انلاین فراهم شده است تا به راحتی و در سریعترین زمان در اختیار خریدار قرار گیرد.

    مراکز تولیدی تشک مهمان در اصفهان

    مراکز تولیدی تشک مهمان در اصفهان

    اصفهان به دلیل صنعتی بودن بیشترین مراكز تهیه و عرضه تشک مهمان را در كشور دارد. مراكز عرضه تشک مهمان در اصفهان با نمونه های با كیفیت و با مناسب ترین قیمت علاوه بر ارسال به سراسر كشور در زمینه صادرات نیز حرف اول را می زنند. با توجه به اینكه خرید تشک مهمان از مراكز توزیع در اصفهان به قیمت عمده و ارزان انجام میشود شما می توانید از طریق سایت پاندا اقدام به ثبت سفارش كنید.

    بیشترین صادرات تشک مهمان اصفهان به كشورهای همسایه مثل عراق،افغانستان و….است.

    قیمت تشک مسافرتی یک نفره ساده زیپ دار

    قیمت تشک مسافرتی یک نفره ساده زیپ دار

    در بین تشک های مهمان ،نوع یک نفره زیپدار خریداران بیشتری دارد. به دلیل وزن و حجم كم ورویه زیپی آن كه قابلیت شستشوی آسان را فراهم كرده است. تشك های مسافرتی غالبا در ابعاد یك نفره خریداری می شوند تا قابلیت حمل آسان در سفر را داشته باشند و فضای كمی را اشغال كنند.

    کارخانه تشک تاشو مهمان در مشهد

    کارخانه تشک تاشو مهمان در مشهد

    مشهد یكی از مراكز مهم در تولید و توزیع تشک مهمان تاشو در كشور است. كارخانه تشک تاشو مهمان در مشهد با تولید تشک تاشو با كیفیت، سبک و ارسال آن به سراسر كشور و توزیع آن توسط نمایندگی های فروش شرایط خرید یک تشک تاشو مهمان ارزان را فراهم كرده است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مهمان لوکس

    خرید عمده تشک مهمان لوکس با کاور چمدانی

    تشک مهمان لوکس یک تشک مهمان زیبا و درجه یک برای صادرات می باشد اگر …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.