کالای خواب پاندا
خانه / پتو یاقوت / آدرس کارخانه پتو یاقوت در ساوه

آدرس کارخانه پتو یاقوت در ساوه

  • کارخانه پتو یاقوت در استان مرکزی، شهر ساوه است که با نام تجاری نیکو بافت در زمینه ی تولید انواع پتو پلی استر فعالیت می کند.

    کارخانه پتو یاقوت

    عمده فروشی پتو توسط نمایندگی ها و کارگاه های تولیدی پتو انجام می شود که استقبال بسیاری هم از طرح عمده فروشی پتو صورت گرفته است. فروش پتو اعلا به کشور های همسایه به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب از بهترین گزینه ها برای این محصول است. در بین انواع پتو، پتو یک نفره از فروش و استقبال بیشتری برخوردار است. چرا که مناسب ترین سایز برای استفاده و حمل و نقل سایز یک نفره است.

    لیست قیمت محصولات و خرید پتو تک نفره

    لیست قیمت محصولات و خرید پتو تک نفره

    کارخانه پتو یاقوت در ساوه با ارائه مدل ها و طرح های زیبایی از پتو به محبوبیت بالایی در بین مردم رسیده است. قیمت محصولات نیکو بافت با توجه به کیفیت کم نظیرشان بسیار مناسب است. از محصولات پرفروش این شرکت پتو تک نفره یاقوت است که از بهترین های محصولات این کارخانه است.

    صادرات پتو ایرانی به کشورهای همسایه

    صادرات پتو ایرانی به کشورهای همسایه

    صادرات پتو ایرانی به کشور های همسایه نسبت به گذشته رونق و افزایش بیشتری پیدا کرده است که به دلیل کیفیت بالای پتو ایرانی و طرح های زیبای این محصولات است که طرفداران زیادی در کشور های همسایه و خلیج فارس پیدا کرده است. کشور های همسایه بازار خوبی برای فروش پتو ایرانی هستند.

    آدرس کارخانه تولیدی پتو یاقوت

    آدرس کارخانه تولیدی پتو یاقوت

    پتو یاقوت از پتو های اعلا تولید شده شرکت نیکو بافت ساوه است. کارخانه نیکو بافت در شهر ساوه توانسته با به کارگیری یک تیم مجرب و دستگاه های پیشرفته در دوخت و تولید این پتو یکی از بهترین نمونه های بازار را عرضه کند‌. پتو نیکوبافت از نوع پتو های صادراتی ویژه کارخانه نیکو بافت است که در کشور های همسایه نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. کارخانه نیکو بافت دارای  ۵۰ سال  سابقه در تولید منسوجات در کشور است. کارخانه نیکو بافت را با مدل پتوهای آن می شناسند پتو هایی مانند یاقوت، الماس، برلیان و…. که از کیفیت و طرح بی نظیری برخوردارند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    نمایندگی پتو یاقوت

    آدرس نمایندگی پتو یاقوت برای خرید عمده

    نمایندگی پتو یاقوت به عنوان مرکز اصلی فروش این محصول است که بسیاری از خریداران …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.