کالای خواب پاندا
خانه / پتو یاقوت / سفارش خرید عمده پتو یاقوت یک نفره

سفارش خرید عمده پتو یاقوت یک نفره

  • پتو یاقوت یک نفره با وزنی حدود ۲ کیلو گرم به جهت سبک بودن گزینه ای مناسب برای خرید جهت سفارش های صادراتی می باشد.

    پتو یاقوت یک نفره

    کارخانه پتو نیکو بافت با سابقه ای درخشان در تولید پتو ایرانی با مدل های زیبا و کم نظیر برند و کیفیت جدیدی از پتو ایرانی راهی بازار کرده است. که نه تنها شهرت و آوازه آن در ایران بلکه در بازار کشور های همسایه نیز پیچیده است. پتو های گل برجسته نیکو بافت از جدید ترین مدل های عرضه شده هستند که با استفاده از الیاف با کیفیت، رنگ مرغوب، دوخت زیبا و ثبات رنگ بالا دارای کیفیتی بی نظیر هستند‌.

    قیمت روز انواع پتو ایرانی سایز 160 در 200

    قیمت روز انواع پتو ایرانی سایز ۱۶۰ در ۲۰۰

    پتو ایرانی سایز تک نفره از پتو های با کیفیت است که در نتیجه تولید داخل و عرضه مستقیم دارای قیمت ارزانی برای خرید است. تولید انواع پتو در کشور توسط شرکت های معتبر سبب ایجاد یک بازار رقابتی در تولید و عرضه شده است.

    بهترین محصول شرکت نیکوبافت کدام است؟

    بهترین محصول شرکت نیکوبافت کدام است؟

    محصولات شرکت نیکو بافت توسط تیم مجرب تولید شده که دارای کیفیت عالی است. از بهترین محصولات شرکت نیکو بافت می توان به پتو یاقوت یک نفره اشاره کرد که مدل یاقوت دارای فروش بیشتری در بین محصولات نیکو بافت است.

    این پتو تک نفره با وزنی حدود ۲ کیلو گرم از وزنی سبک برخوردار است که حمل و جا به جایی آن کار آسانی است. سایز ۱ نفره پتو یاقوت از فروش بیشتری برخوردار است چرا که کاربرد و استفاده بیشتری دارد. خرید عمده پتو یاقوت تک نفره در نتیجه ارتباط مستقیم با کارخانه تولید کننده حاصل می شود.

    خرید اینترنتی پتو یاقوت یک نفره به صورت عمده

    خرید اینترنتی پتو یاقوت یک نفره به صورت عمده

    پتو یاقوت تک نفره از محصولات درجه یک شرکت نیکو بافت است که  از الیاف درجه یک و دوخت زیبا تولید شده است. از ویژگی های دیگر پتو یاقوت رنگ فوق العاده آن است که هر نظری را به خود جلب می کند. عرضه اینترنتی پتو زمرد و یاقوت سبب صرفه جویی در وقت و جلو گیری از هزینه های اضافی دیگر شده است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    قیمت پتو ایزابلا

    قیمت پتو ایزابلا گل برجسته یک نفره

    قیمت پتو ایزابلا گل برجسته یک نفره که در کارتن های ده عددی تقدیم حضورتان می شود یکی از آیتم های رقابتی این محصول می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.