کالای خواب پاندا
خانه / روتختی پسرانه / خرید ارزان روتختی فوتبالی پسرانه

خرید ارزان روتختی فوتبالی پسرانه

  • در هنگام خرید روتختی فوتبالی باید حتما از قیمت این محصول مطلع شد تا با قیمتی ارزان هر نمونه از روتختی سه بعدی پسرانه را خریداری کرد.

    روتختی فوتبالی

    البته در سایت های اینترنتی این امکان برای مشتریان فراهم شده است. همچنین خریداران می توانند همزمان با سفارش این محصول لیست قیمت آن را مشاهده نمایند.

    روتختی طرح فوتبالی پرسپولیس

    فروش سرویس روتختی طرح فوتبالی پرسپولیس

    انواع روتختی فوتبالی با طرح پرسپولیس در فروشگاه های معتبر شهرهای مختلف و وب سایت های اینترنتی به فروش می رسد. این محصولات دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.
    روتختی های پسرانه پرسپولیس به همان اندازه که تیم پرطرفداری دارد از فروش فروش بالایی نیز برخوردار می باشد. فروش عمده انواع روتختی با طرح فوتبال ویژه پسران نوجوان و جوان دارای کیفیت بالا و فروش فوق العاده ای در بازار می باشد.
    یکی از تیم های فوتبال قوی و معتبری که در ایران فعالیت دارد پرسپولیس است. از لوگوی این فوتبالیست ها برای تولید انواع روتختی استفاده می شود.

    دوخت روتختی های تک نفره و دو نفره از جمله مواردی هستند که با استفاده از پرچم تیم پرسپولیس انجام شده است. این نوع روتختی ها در میان هواداران این تیم پرفروش می باشد.
    در بازار خرید و فروش سراسر ایران می توان انواع مختلف روتختی پرسپولیس، روتختی استقلال و روتختی بارسلونا که از تیم های پر طرفدار می باشد را مشاهده کرد.

    برخی از این روتختی ها دارای طرح های زیبای سه بعدی از تیم های فوتبالی می باشد. هرکدام به دلیل میزان کیفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

    روتختی فوتبالی مدل استقلال

    فروشگاه اینترنتی روتختی فوتبالی مدل استقلال با قیمت عالی

    برای خرید انواع روتختی فوتبالی مدل استقلال با قیمت بسیار عالی می توان به سایت فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و این محصول را خریداری کرد.

    روتختی های پسرانه طرح فوتبالی نظیر تیم هایی مانند: استقلال، رئال مادرید و… طراحی و تولید می شود.

    انجام چاپ سه بعدی بر روی پارچه های مرغوب ترک با بالاترین کیفیت همراه می باشد.

    قیمت روتختی های ایرانی و ترک با یکدیگر متفاوت می باشد. بدیهیست که روتختی های ایرانی از قیمت کمتری برخوردار باشد.

    روتختی اسپرت پسرانه

    برای سفارش عمده و تکی این محصول می توان به وب سایت های معتبر از هر شهر و منطقه ای مراجعه کرد. به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده تا در زمان کمی برای مشتری ارسال گردد.
    جدیدترین مدل های روتختی اسپرت پسرانه با مدل های بسیار زیبای فوتبالی در شرکت های معتبر تولید شده و در بازار ارائه می شود.
    در دوخت روتختی های طرح فوتبالی پسرانه از ایده های بسیار متنوع و زیادی استفاده می شود که بدون شک چاپ این طرحا سه بعدی می باشد.
    روتختی های پسرانه قابل شستشو، از جنس پارچه مخمل و تترون درجه یک می باشد. بیشتر به صورت کاوری بوده و باعث شده تا بهترین دکوراسیون را اتاق خواب داشته باشد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    روتختی سه بعدی پسرانه

    فروش عمده روتختی سه بعدی پسرانه

    روتختی سه بعدی پسرانه از جمله محصولات ما در پاندا خواب است که به سبب …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.