کالای خواب پاندا
خانه / روتختی دونفره / لیست قیمت روتختی سه بعدی دو نفره ۶ تیکه

لیست قیمت روتختی سه بعدی دو نفره ۶ تیکه

  • لیست قیمت روتختی سه بعدی بسته به یک نفره یا دو نفره بودن، ۶ یا ۴ یا ۸ تکه بودن و جنس پارچه مورد استفاده در دوخت متفاوت می باشد.

    خرید روتختی سه بعدی

    به صورت کلی این آیتم ها مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت در زمان خرید روتختی سه بعدی می باشند که باید به آن توجه داشت. جدا از این موارد جنس الیافی که در آن به کار رفته و وزن آن نیز بر قیمت تاثیر می گذارد.

    زیباترین مدل های روتختی سه بعدی عروس و داماد

    یکی از مهم ترین مزیت های ثبت سفارش روتختی سه بعدی به صورت اینترنتی این است که شما محدویت طرح ندارید. می توانید بیش از چند هزار طرح را مشاهده نموده و از بین آن ها در هر زمان که فرصت کافی داشتید انتخاب طرح را انجام دهید.

    این طرح بعدا توسط طراحان حرفه ای ما بررسی شده و آماده ی چاپ می گردد. دستگاه های پیشرفته باعث می شود کیفیت کار چاپ بسیار بالا باشد و روتختی در نهایت به طرح مورد نظر شما بسیار شبیه بشود.

    از سویی کوتاه شدن دست واسطه ها باعث می شود قیمت روتختی سه بعدی در نهایت بسیار ارزان تمام شود.

    روتختی سه بعدی دونفره

    برای خرید روتختی باید به چه مواردی توجه داشت؟

    برای خرید انواع مختلف روتختی باید به نکات زیر توجه کرد:

    • جنس روتختی: مهمترین نکته برای خرید سرویس روتختی با طرح و رنگ های مختلف توجه به چنس پارچه استفاده شده در آن می باشد.

    امروزه پارچه های مختلفی با جنس های متنوعی وجود دارد که بسیاری از واحدهای تولید کننده بر اساس سرمایه ای که دارند این پارچه ها را انتخاب کرده و خریداری می نمایند از همین رو باید روتختی را خریداری کرد که بسیار نرم و لطیف بوده و برای استراحت بسیار راحت باشد.

    • اندازه روتختی: اندازه روتختی بستگی به سایز سرویس خواب دارد. یعنی اگر تخت خواب دو نفره است باید حتما از روتختی های دو نفره استفاده کرد که در سایز استاندارد دو نفره طراحی شده است و برای تخت خواب های تک نفره از روتختی های مناسب با همان سایز استفاده کرد.
    • طرح سرویس خواب: بهتر است با توجه به طرح سرویس خواب روتختی خود را انتخاب کرده و خرید این محصول را انجام داد.
    • ایجاد هارمونی و همانگی: با انتخاب درست رنگ و طرح روتختی می توان هماهنگی لازم را در اتاق خواب ایجاد کرده و با توجه به رنگ دیوار اتاق خواب و وسایل دیگر می توان روتختی متناسب با دکور اتاق را خریداری کرد.
    • قیمت روتختی: قبل از خرید انواع روتختی توصیه می شود حتما از قیمت های تعیین شده برای این محصول مطلع شده و سپس برای خرید روتختی اقدام کرد.

    دریافت لیست قیمت روتختی سه بعدی  در طرح های زیبا برای مشتریان فراهم شده است و می توانند با مراجعه به فروشگاه های آنلاین این لیست را مشاهده کرده و مورد بررسی قرار دهند.

    لیست قیمت روتختی سه بعدی

    قیمت روتختی سه بعدی برای خرید عمده

    همه ی مواردی که در بالا ذکر شد بر قیمت روتختی سه بعدی در زمان خرید شما تاثیر می گذارد اما توجه داشته باشید جدا از این موارد برند محصول است که که تعیین کننده نهایی قیمت روتختی سه بعدی به حساب می آید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    صادرات روبالشی استون

    صادرات روبالشی استون سه بعدی درجه یک اصفهان

    صادرات روبالشی استون درجه یک از اصفهان که دقیقا نوعی از روبالشی سه بعدی با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.