کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی تترون / خرید روبالشی تترون لبه دار قیمت مناسب

خرید روبالشی تترون لبه دار قیمت مناسب

  • روبالشی تترون لبه دار تولید شده با مرغوب ترین پارچه ایرانی وبا بهترین قیمت مناسب برای منازل و اماكن مسافرتی و بیمارستانها در رنگ های مختلف، قابل خرید از فروشگاه های انلاین می باشد.

    روبالشی تترون لبه دار

    روبالشی تترون در ابعاد مختلفی تولید می شود كه شاید سایز۵۰×۷۰ بیشترین سایز در بازار باشد. تولیدی روبالشی در تهران با تولید روبالشی تترون و نخی پنبه دوز در ابعاد مختلف و با طرح های متنوع بازار بسیار خوبی برای سفارش و خرید روبالشی می باشد. شما نیز می توانید انواع روبالشی را در ابعاد دلخاه به مراکز تولیدی روبالشی سفارش دهید تا برای شما آماده شود.

    لیست قیمت روبالشی تترون لبه دار

    لیست قیمت روبالشی تترون لبه دار

    روبالشی تترون لبه دار یک روبالشی ایرانی با کیفیت است که با قیمت بسیار مناسبی تولید و عرضه می شود. از ویژگی های این روبالشی دوخت و رنگ عالی است که البته به صورت یک رنگ هم وجود دارد. روبالشی های هتلی معمولا از جنس تترون هستند که در رنگ های سفید و صورتی تولید می شوند.

    خرید روبالشی نخی برای فروش خانگی

    خرید روبالشی نخی برای فروش خانگی

    اگر به دنبال راه اندازی یک كسب و كار خانگی هستید فروش روبالشی نخی ارزان و با كیفیت بسیار گزینه خوبی می تواند باشد. روروبالشی محصولی است که نیاز به فضای زیادی ندارد و جایی را اشغال نمی کند بنابراین از طریق فروش خانگی روبالشی می توان به سود خوبی دست پیدا کرد.

    عکس و کاتالوگ مدل های روبالشی

    عکس و کاتالوگ مدل های روبالشی

    امروزه هر نوع مدل روبالشی تولیدی دارای كاتالوگ و مشخصات است كه در انتخاب روبالشی بسیار به خریدار كمک می كند. روبالشی از محصولاتی است که دارای تنوع بالایی است مراکز اینترنتی عرضه روبالشی با ارائه عکس و کاتالوگ انواع مدل های روبالشی زمینه انتخاب انواع روبالشی را برای همه فراهم آورده اند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید روبالشی تترون

    سایت خرید انواع روبالشی تترون ارزان قیمت

    خرید روبالشی تترون ارزان از طریق سایت، می تواند بدون محدودیت مکانی برای مشتریان، قابل …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.