کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی پورشه / صادرات روبالشی پورشه خارجی به عراق

صادرات روبالشی پورشه خارجی به عراق

  • صادرات روبالشی پورشه خارجی که در ایران تولید می شود به کشور های همسایه مثل عراق، پاکستان و افغانستان می تواند زمینه ای سودآور باشد.

    روبالشی پورشه خارجی

    از الیاف های طبیعی و مصنوعی در تولید انواع روبالشی استفاده می شود كه الیاف های طبیعی كیفیت و قیمت بالاتری نسبت به الیاف های مصنوعی دارند. روبالشی نخی اگر نخ خالص و با كیفیت باشد از طول عمر بالا و ثبات رنگ برخوردار است. روبالشی مخمل جزء روبالشی های ضخیم و دارای لطافت و نرمی بالاست كه محبوبیت زیادی هم در بین مردم دارد. قیمت روبالشی بسته به مواردی مانند پارچه، طرح، ضخامت و نوع خرید متفاوت است.

    لیست قیمت همکاری روبالشی ایرانی

    لیست قیمت همکاری روبالشی ایرانی

    روبالشی ایرانی نسبت به انواع خارجی از قیمت ارزانتری برخوردار است و بهترین گزینه برای فروش خانگی و فروشگاه شما می باشد. با خرید حجم بالای روبالشی ایرانی آن را به قیمت همکاری و تولیدی تهیه نمایید. مراکز تولیدی با عرضه روبالشی ایرانی به قیمت همکاری زمینه مناسبی را برا ایجاد یک کسب و کار پرسود فراهم کرده اند.

    آیا روبالشی سه بعدی پاندا مرغوب می باشد؟

    آیا روبالشی سه بعدی پاندا مرغوب می باشد؟

    روبالشی سه بعدی جزء طرح های پرطرفدار این روزها می باشند خصوصا طرح نوزاد آن كه دارای تصاویر کارتونی متناسب با کودکان است. تولیدی پاندا با به کارگیری بهترین پارچه در تولید روبالشی سه بعدی یکی از نمونه های مرغوب این محصول را ارائه کرده است.

    خرید عمده جهت صادرات روبالشی پورشه خارجی

    خرید عمده جهت صادرات روبالشی پورشه خارجی

    روبالشی پورشه خارجی كه جزء نسل های جدید روبالشی به حساب می اید و در كشور نیز با پارچه های خارجی تولید می شوند از رضایت و كیفیت بالایی برخوردارند و یكی از روبالشی های پرفروش در كشور عراق است. شركت های زیادی در كشور با خرید روبالشی پورشه پارچه خارجی با قیمت عمده اقدام به صادرات آن می كنند. این روبالشی بیشتر به کشور عراق ارسال می شود که بازار فروش خوبی در این کشور دارد. خرید عمده روبالشی پورشه خارجی از شرکت وارد کننده آن می تواند حاشیه سود بالایی را ایجاد کند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    قیمت روبالشی پورشه خارجی

    قیمت روبالشی پورشه خارجی جهت خرید عمده

    قیمت روبالشی پورشه خارجی اگر به صورت عمده از شركت وارد كننده خرید شود بسیار …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.