کالای خواب پاندا
خانه / پتو زمرد / خرید پتو زمرد به صورت اینترنتی

خرید پتو زمرد به صورت اینترنتی

  • خرید پتو زمرد گلدار و تک رنگ به جهت قیمت مناسب و کیفیت بالا به صورت اینترنتی و حضوری بسیار رایج بوده و غالبا برای صادرات استفاده می شود.

    خرید پتو زمرد

    پتو راشل سومین نسل پتو های صنعتی است که مانند پتو های نمدی و مینیک از تار و پود به وجود نمی آید. پتو راشل با چاپ طرح مورد نظر بر روی پتو و تثبیت رنگ آن تولید می شود. این نوع پتو به نام پتو سلیک نیز معروف است. این نوع پتو دارای بافت نرمی است که آن را نسبت به سایر پتو ها متمایز کرده است. یکی از کارخانجاتی که پتو راشل را در کشور تولید و عرضه می کند کارخانه شادیلون است که موفق به عرضه پتو های با کیفیت راشل شده است.

    آدرس کارخانه تولید پتو جهت خرید حضوری

    آدرس کارخانه تولید پتو جهت خرید حضوری

    کارخانه های زیادی در کشور مشغول به تولید پتو هستند که از برندهای معتبر می توان به نیکو بافت ساوه، پتو گلبافت، پتو شادیلون و …. اشاره کرد. برای خرید عمده پتو به قیمت کارخانه می توانید به صورت حضوری به نمایندگی عرضه پتو در شهر یا استان خود مراجعه کنید.

    بازار فروش پتو خارجی ارزان

    بازار فروش پتو خارجی ارزان

    پتو با برند خارجی در کشور نیز عرضه می شود که قیمت هریک بر اساس برند و شرکت تولیدی فرق می کند. از پتو های خارجی ارزان می توان به پتو های چینی اشاره کرد که قیمت ارزانی در بازار دارند. مراکز تجاری زیادی در تهران اقدام به واردات و عرضه پتو خارجی با قیمت های مختلف کرده اند که می توانید پتو خارجی ارزان را از این مراکز تهیه نمایید.

    مراکز خرید پتو زمرد در بازار تهران

    مراکز خرید پتو زمرد در بازار تهران

    پتو زمرد از مدل های جدید پتو است که به بازار عرضه شده است و قیمت ارزانتری نسبت به مدل های دیگر پتو نیکو بافت دارد. امروزه عرضه پتو زمرد هم به صورت حضوری توسط مراکز فروش پتو انجام می شود و هم به صورت اینترنتی توسط مراکز فروش انلاین صورت می پذیرد. عرضه اینترنتی پتو زمرد توسط مراکز بدون واسطه و مستقیم از تولیدی سبب عرضه آن با قیمت مناسب شده است. تهران به دلیل موقعیت تجاری که در کشور دارد دارای مراکز خرید پتو زیادی است. از مراکز خرید پتو زمرد در تهران می توان به بازار مولوی و عبدل اباد اشاره کرد که محل عرضه مدل های مختلف پتو نیکو بافت هستند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو الوان زمرد

    خرید پتو الوان زمرد برای صادرات به اربیل عراق

    پتو الوان زمرد یکی از محصولات کارخانه نیکوباف است که عمده خرید آن به منظور …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.