کالای خواب پاندا
خانه / پتو یاقوت / قیمت پتو یاقوت برای خرید عمده

قیمت پتو یاقوت برای خرید عمده

  • قیمت پتو یاقوت برای خرید عمده با توجه به یک نفره یا دو نفره بودن و تک رنگ یا گلدار بودن متفاوت می باشد که در لیست قیمت به آن اشاره شده است.

    قیمت پتو یاقوت

    پلی استر یکی از الیاف های با کیفیت استفاده شده در تولید پتو است. پتو پلی استر با وزن سبک و نرمی و لطافت خاص یکی از پتو های با کیفیت بازار است. پتو های پلی استر دارای ثبات رنگ بالا در مقابل شستشو و دوام بالا در مقابل کشش هستند. مدل های مختلف پتو نیکو بافت از الیاف پلی استر تولید می شود که تمام ویژگی های یک پتو استاندارد را دارا هستند.

    قیمت پتو یاقوت دونفره گلدار به صورت کارتنی

    قیمت پتو یاقوت دونفره گلدار به صورت کارتنی

    پتو یاقوت در ابعاد یک نفره و دونفره تولید می شود و طرح گلدار آن بسیار جذاب و زیباست. پتو یاقوت دونفره گلدار می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای جهیزیه باشد. خرید عمده و کارتونی پتو یاقوت دونفره گلدار برای سفارش مغازه داران بسیار مناسب و به صرفه است.

    قیمت پتو یاقوت با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است. نحوه خرید بسیار در قیمت محصول تاثیر دارد چرا که خرید عمده پتو از تولیدی دارای سودآوری خوبی برای فروشندگان پتو می باشد. کارخانه نیکو بافت با عرضه عمده پتو به صورت مستقیم فرصت مناسبی را برای خرید سودآور پتو مهیا کرده است.

    فیلم و عکس از انواع پتو دونفره

    فیلم و عکس از انواع پتو دونفره

    پتو دونفره در مدل های مختلفی تواید می شود که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. یکی از مدل های زیبا پتو دو نفره، پتو یاقوت است که توسط کارخانه پتو نیکو بافت تولید و عرضه می شود. بهترین راه برای انتخاب پتو دونفره مناسب دیدن عکس و مشخصات آن است که مراکز عرضه اینترنتی پتو این امر را آسان کرده اند.

    خرید سفارشی پتو نیکوبافت برای قرعه کشی خانگی

    خرید سفارشی پتو نیکوبافت برای قرعه کشی خانگی

    پتو های نیکو بافت با توجه به محبوبیتی که در بین مردم دارند بهترین گزینه برای فروش خانگی هستند. با خرید عمده پتو نیکو بافت  برای فروش خانگی آن را به صورت سفارشی خرید کنید. با راه اندازی طرح قرعه کشی خانگی می توانید فروش خود را افزایش دهید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    نمایندگی پتو یاقوت

    آدرس نمایندگی پتو یاقوت برای خرید عمده

    نمایندگی پتو یاقوت به عنوان مرکز اصلی فروش این محصول است که بسیاری از خریداران …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.