کالای خواب پاندا
خانه / پتو چیکا / سایت فروش پتو چیکا جهت خرید عمده

سایت فروش پتو چیکا جهت خرید عمده

  • سایت فروش پتو چیکا به صورت شبانه روزی در دسترس است و میتوانید در هر ساعتی که مد نظر دارید برای خرید و ثبت سفارش به این سایت مراجعه نمایید.

    سایت فروش پتو چیکا

    پتو چیکا یکی از برند های معروف و با کیفیت ایرانی از شرکت پتو شادیلون مشهد است که با در نظر گرفت مشغله های جامعه امروز و در جهت فروش بالای محصولات خود بهترین راه فروش یعنی فروش غیر حضوری و آنلاین را نیز در نظر گرفته است و با ارائه نمونه هایی از تولیدات خود در این سایت دست خریداران را برای انتخاب و مقایسه قیمت و کیفیت کالاها و نهایتا خریدی ایده آل باز گذاشته است تا در صبر و شکیبایی لازم اقدام به سفارش عمده محصول مورد نظر خود نمایند.

    امتیازات ویژه پتو چیکا در میان انواع مدل های پتو ایرانی

    امتیازات ویژه پتو چیکا در میان انواع مدل های پتو ایرانی

    پتو چیکا یکی از پتوهای تک نفره نوبافت شادیلون است که در ابعاد ۱۶۰*۲۲۰ سانتی متر تولید میشود و جز برندهای بسیار پر فروش در میان انواع پتوهای ایرانی است.

    استفاده از الیاف پلی استر و آکریلیک در این پتو منجر به ایجاد امتیازات مثبتی برای این پتوها از جمله سازگاری با انواع پوست، ضد حساسیت، ضد باکتری، ماندگاری و دوام بالا و… شده است و لذا باعث عرضه این محصول به صورت انبوه از نمایندگی های مختلف در سراسر کشور شده است. شرکت پاندا خواب نیز در عرضه این محصول به صورت گلدار و ساده و در کارتون های نه تایی با قیمت مناسب جز نمایندگی های معتبر میباشد.

    نمایندگی فروش اینترنتی پتو شادیلون مشهد

    نمایندگی فروش اینترنتی پتو شادیلون مشهد

    پتوهای چیکا ضمن کیفیت و تنوع بالایی که دارند برای بسته بندی آن نیز شرایط ویژه ای را در نظر گرفته اند، لذا شرکت پاندا خواب نیز که به صورت عمده به پخش و عرضه پتو چیکا میپردازد یک بسته بندی بسیار راحت و ساک مانندی را طراحی کرده است تا ضمن حمل آسان از آسیب ها احتمالی آن جلو گیری شود. این بسته بندی بصورت شفاف و زیبایی در نظر گرفته شده است تا طرح و رنگ آن نیز مشخص باشد. داشتن این بسته بندی زیبا در میان انواع مدل های پتو ایرانی یک امتیاز مثبت برای فروش و حضور در بازارهای رقابتی نیز میباشد.

    بهترین راه خرید آسان و راحت با سایت فروش پتو چیکا

    بهترین راه خرید آسان و راحت با سایت فروش پتو چیکا

    سایت فروش پتو چیکا به صورت شبانه روزی در اختیار تاجران و خریداران قرار دارد و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز برای خرید این پتو اقدام نمایید.

    عمده فروشی پتو چیکا به دلیل کیفیت بالا و تنوع بی نظیر و قیمت بسیار مناسب و ارزانی که برای آن در نظر گرفته است از فروش و سودآوری بسیار بالایی برخوردار است و شما میتوانید با مراجعه به سایت فروش پتو چیکا با همکاران و مشاوران ما در ارتباط باشید و نسبت به خرید انواع پتو چیکا اقدام نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو گل برجسته چیکا

    لیست قیمت و عکس پتو گل برجسته چیکا

    پتو گل برجسته چیکا محصول شادیلون است که دارای تنوع بالایی در زمینه طرح می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.