کالای خواب پاندا
خانه / پتو روشا / صادرات پتو روشا گلدار به اربیل عراق

صادرات پتو روشا گلدار به اربیل عراق

  • صادرات پتو روشا گلدار که یکی از محصولات شرکن شادیلون مشهد است به سبب قیمت رقابتی که دارد به مقصد اربیل عراق بسیار پر رونق می باشد.

    صادرات پتو روشا

    صادرات پتو روشا که یک برند در زمینه تولید انواع پتو است توسط بسیاری از مراکز و نمایندگی های پخش پتو به شکل سودآوری صورت میگیرد؛ لذا در ضمن این صادرات و فروش بالا در بازارهای داخلی میتوانیم یک تضمین فوق العاده در کیفیت و قیمت را به شما بدهیم. پتو روشا  از بهترین الیاف روز دنیا تولید شده است و لذا از نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردار است و این کیفیت بالا در زمینه فروش این محصول سیر صعودی فوق العاده ای را ایجاد نموده است. بنابراین خرید پتو روشا با توجه به تنوع وسیع و این کیفیت تضمین شده، برای شما سودآوری خاص خود را نیز خواهد داشت.

    خرید عمده پتو یک نفره شادیلون ارزان قیمت

    خرید عمده پتو یک نفره شادیلون ارزان قیمت

    پتوهای مدل روشا یکی از برندهای زیبا در تولید انواع پتوهای ایرانی است که به دلیل نرمی و لطافت بالایی که دارد، محبوبیت بالقوه ای را در بین انواع پتوها ایجاد کرده است. این مدل پتو انواع طرح های گل برجسته، عروسکی، گلدار و… را نیز متناسب با بزرگسال و کودک در نظر گرفته است. در تولید پتو مدل روشا از الیاف درجه یک استفاده میشود و لذا کاملا ضد حساسیت و ضد باکتریال است و به دلیل مقاومت بالای الیاف در تداوم شستشو ثبات رنگ و سایز دارد، لذا فروش عمده پتو روشا در بالا بودن کیفیت این مدل پتو میباشد.

    ابعاد و مشخصات پتو روشا

    ابعاد و مشخصات پتو روشا

    رعایت استانداردهای لازم در بین انواع مدل پتوهای روشا یکی از مزیتی هایی است که این پتو برای شما در نظر گرفته است. پتوهای روشا دونفره با سایز ۲۴۰*۲۲۰سانتی متر و برای یک نفره آن ابعاد ۱۶۰*۲۲۰ سانتی متر را ارائه داده است تا خریداران عمده پتو روشا در انتخاب سایز این نوع پتو دستی باز داشته باشند. از آنجایی که این پتو در زمینه صادرات برون مرزی و عرضه انبوه در بازارهای رقابتی جز محصولات ارائه شده پتو ایرانی است لذا رعایت این استانداردها کاملا ضروری است.

    امتیازات صادرات پتو روشا به صورت عمده

    امتیازات صادرات پتو روشا به صورت عمده

    یکی از نمایندگی های عرضه پتو روشا شرکت پاندا خواب است که این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و به صورت عمده عرضه میکند. در زمینه صادرات پتو روشا از شرکت پاندا باید گفت این شرکت با داشتن پارامترها و استاندارد های لازم در بازارهای جهانی با فروش عمده در صادرات پتو روشا سودآوری بالایی را ایجاد کرده است؛ لذا برای آشنایی با میزان صادرات پتو شادیلون و سود دهی آن میتوانید با همکاران و مشاوران ما در واحد فروش در ارتباط باشید و نسبت به خرید عمده آن اقدام نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید عمده پتو عروس

    خرید عمده پتو عروس گلدار ارزان قیمت

    خرید عمده پتو عروس گلدار ارزان قیمت از طریق نمایندگی های مجازی شرکت شادیلون به سادگی و با صرف کمترین هزینه و زمان امکان پذیر می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.