کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی ایرانی / صادرات روبالشی پورشه ایرانی به اربیل عراق

صادرات روبالشی پورشه ایرانی به اربیل عراق

  • صادرات روبالشی پورشه ایرانی با توجه به کیفیت بالای آن به اربیل عراق همواره بازار پر رونقی داشته و توجه تجار زیادی را به خود جلب نموده است.

    صادرات روبالشی پورشه

    روبالشی با توجه به پارچه استفاده شده و یک رو و دورو بودن دارای ضخامت و نازكی متفاوتی با هم هستند. روبالشی مخمل به صورت دو رو دارای ضخامت بیشتری نسبت به روبالشی تترون دارد. روبالشی مخمل در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد بنابراین تنوع بیشتری نسبت به روبالشی تترون دارد. تولید روبالشی در اصفهان با تولید انواع روبالشی مخمل و تترون ایرانی با كیفیت انجام می گیرد.

    نمایندگی فروش روبالشی پاندا به صورت عمده

    نمایندگی فروش روبالشی پاندا به صورت عمده

    مجموعه تجاری و بازرگانی پاندا با فروش انواع روباشی به صورت مستقیم و عمده از تولیدی های مختلف اماده همكاری با هر نوع تجارتی است. خرید عمده رویالشی یا قیمت تولیدی در نتیجه همکاری با مراکز تولیدی صورت می گیرد. به دلیل كیفیت روبالشی پورشه ایرانی و قیمت ارزانی كه برای كشورهای همسایه دارد همكاری تجاری خوبی با كشور های همسایه از جمله عراق صورت گرفته است. روبالشی پورشه دارای ضخامت بالایی هستند و همین باعث استحکام و طول عمر بالای آنها شده است.

    لیست قیمت و عکس روبالشی شانل

    لیست قیمت و عکس روبالشی شانل

    روبالشی شانل با جنس مخمل و به صورت تک رو و دورو در مدل های قابی و گلدانی همراه با عكس و قیمت در مراكز فروش انلاین روبالشی قابل مشاهده می باشد. روبالشی های شانل معمولا در ابعاد ۵۰ در ۷۰ تولید می شوند و با توجه به مدل و ضخامتی که دارند قیمت انها فرق می کند. اگر عکس روبالشی شانل را مشاهده کرده باشید خواهید فهمید که طرح روبالشی شانل از طرح روفرشی و فرش گرفته شده است.

    خرید و صادرات روبالشی پورشه ایرانی از بازار

    خرید و صادرات روبالشی پورشه ایرانی از بازار

    روبالشی پورشه ایرانی در طرح های سه بعدی نیز تولید می شود و با توجه به استفاده پارچه مخمل در تولید آن دارای ضخامت بالایی است. روبالشی پورشه ایرانی به عنوان یک روبالشی مرغوب از بهترین گزینه ها برای سفارشات صادراتی می باشد. با ارتباط با مجموعه تجاری پاندا به راحتی سفارش صادراتی روبالشی پورشه ایرانی را تهیه نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    روبالشی

    روبالشی | خرید انواع روبالشی با قیمت مناسب

    روبالشی یکی از متنوع و پر مصرف ترین ملزومات کالای خواب به شمار رفته که …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.