کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی شانل / قیمت روبالشی شانل برای خرید عمده

قیمت روبالشی شانل برای خرید عمده

  • قیمت روبالشی شانل یا شنل در نتیجه همكاری با تولیدی و خرید به صورت عمده برای مصرف كننده بسیار ارزان خواهد بود این محصول را در طرح های قابی، گلدانی و دارای تار و پودی محكم است.

    قیمت روبالشی شانل

    امروزه روبالشی ها در طرح های مختلف و متنوعی در بازار ارائه می شوند از طرح های سنتی گرفته تا طرح های جدید كه با تكنولوژی تلفیق شده اند. یكی از روبالشی های سنتی و معروف كه یزد تولید كننده آن است روبالشی ترمه می باشد كه اصالت خاصی دارد. كیفیت ترمه های تولید شده در یزد بسیار بالاست چراكه مركز تولید كننده ترمه در كشور است. روبالشی سه بعدی جدیدترین طرح نسل جدید روبالشی هاست. برای خرید ارزان یك روبالشی باید نكاتی چون نوع خرید، جنس روبالشی، برند و ابعاد آن را در نظر گرفت.

    قیمت روبالشی شانل ضخیم دو رو

    قیمت روبالشی شانل ضخیم دو رو

    روبالشی های شانل از جنس مخمل و درای دو لایه هستند كه ضخامت بالایی دارند كه در قیمت آن نیز تاثیر بسزایی دارد. روبالشی شانل به دو صورت قابی و گلدانی در بازار عرضه که از جنس مخمل به دو صورت تک رو و دو رو در بازار موجود هستند. روبالشی شانل مخمل ضخیم دو رو در بازار از قیمت بالاتری نسبت به مدل های تک رو و نازک برخوردار هستند.

    فیلم و عکس از انواع روبالش مخمل

    فیلم و عکس از انواع روبالش مخمل

    سایت های فروش اینترنتی روبالشی با ارائه عكس و فیلم انواع روبالشی كار را برای خرید شما آسانتر كرده اند. روبالشی مخمل دارای مدل های مختلف سنتی و جدید است که می توانید برای مشاهده آن به مراکز اینترنتی فروش این محصول سر بزنید.

    خرید سفارشی روبالشی سنتی اصفهان

    خرید سفارشی روبالشی سنتی اصفهان

    با توجه به اصالت اصفهان در تولید روبالش سنتی بهترین مركز برای سفارش روبالشی سنتی است. استان هایی مانند اصفهان و یزد در زمینه تولید
    روبالشی سنتی بسیار موفق عمل کرده اند‌. روبالشی ترمه یک روبالشی سنتی زیبا و بسیار با کیفیت است که هم در استان یزد و هم در اصفهان تولید می شود.روبالشی سنتی برای مکان های کلاسیک کاربرد بیشتری دارد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    حراج روبالشی مخمل

    حراج روبالشی مخمل شانل با تخفیف ویژه

    حراج روبالشی مخمل شانل یک فرصت بی نظیر برای خرید عمده روبالشی با كیفیت صادراتی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.