کالای خواب پاندا
خانه / پتو الماس / صادرات پتو الماس گلدار به اربیل عراق

صادرات پتو الماس گلدار به اربیل عراق

  • پتو الماس گلدار یکی از محصولات تولیدی شرکت نیکو بافت است که به دلیل طرح بسیار جذاب و کیفیت بالا، بسیار پر فروش بوده و مناسب صادرات است.

    پتو الماس گلدار

    این پتو علاوه بر ظاهر زیبا از بهترین متریال روز دنیا نیز در تولید آن استفاده شده است تا کیفیت مرغوبی را نیز برای خریداران و تاجران به ارمغان بیاورد. تولیدات شرکت پتو نیکو بافت بیشتر در زمینه پتو است و لذا تمرکز خاص بر روی تولید این محصول باعث شده است تا کیفیت و تنوع در آن به حد اعلایی بالا باشد و رضایتمندی صد در صدی خریداران و تاجران را جلب نماید. لذا شما با خرید این پتو از شرکت نیکو بافت صاحب یک محصول بسیار با کیفیت و با ظاهری بسیار زیبا شده اید.

    مشخصات و تعداد در کارتن پتو الماس گلدار

    مشخصات و تعداد در کارتن پتو الماس گلدار

    پتو الماس گلدار به دلیل طرح زیبایی که دارد بسیار پر فروش و پر سفارش است. این محصول علاوه بر ظاهر زیبا از کیفیت بسیار مرغوبی نیز برخوردار است و در تولید آن از بهترین الیاف روز دنیا استفاده شده است و نرمی و لطافت آن در کنار سبکی و وزن مناسب آن یک محصول به صورت کاملا ایده آل برای فرادی که قصد خرید پتو الماس ایجاد کرده است.

    الیاف به کار رفته در این نوع پتو از جنس پلی استر است که پلی استر نیز از نفت به وجود می آید و یک الیاف مصنوعی است که کاملا ضد حساسیت و سازگار با همه انواع پوست است و خاصیت ضد باکتریال و ضد قارچ دارد. این پتو طی فرایند تولید مقاوم سازی میشود و در برابر کشش و ساییدگی نیز مقاومت خود را حفظ میکند.

    ابعاد سایز های مختلف پتو  گلدار الماس

    ابعاد سایز های مختلف پتو  گلدار الماس

    پتو های گلدار در انواع و سایز های مختلف تولید دارد و به صورت یک نفره و دونفره عرضه می شود. پتوهای سایز دونفره دارای ابعاد ۲۱۵*۲۴۰  و ابعاد یک نفره ۱۵۰*۲۲۰ است و شما متناسب با نوع نیاز خود میتوانید از این تنوع بهره ببرید. خرید عمده این پتوها از کارخانه پتو نیکو بافت برای شما یک خرید کاملا مقرون به صرفه را ایجاد میکند و شما صاحب یک محصول هم با کیفیت و هم در تنوع بالا و با قیمت مناسب می شوید.

    برای خرید پتو الماس از کارخانه ساوه چه باید کرد؟

    برای خرید پتو الماس از کارخانه ساوه چه باید کرد؟

    برای خرید پتو الماس گلدار از تولیدی ساوه شما هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و آنلاین میتوانید اقدام نمایید. این کارخانه ضمن ارائه نمونه ای کامل از تنوع محصولات خود در سایت این شرکت خرید بسیار راحت و آسان را برای شما ایجاد کرده است.

    این شرکت به دلیل صادرات و فروش بالا در سراسر کشور از امتیاز و ثبت سفارش بالایی برخوردار است لذا برای ثبت سفارش و ارسال سریع این کالا هر چه سریع تر اقدام نمایید و با همکاران و مشاوران ما در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید عمده پتو عروس

    خرید عمده پتو عروس گلدار ارزان قیمت

    خرید عمده پتو عروس گلدار ارزان قیمت از طریق نمایندگی های مجازی شرکت شادیلون به سادگی و با صرف کمترین هزینه و زمان امکان پذیر می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.