کالای خواب پاندا
خانه / پتو یاقوت / خرید پتو یاقوت یک نفره به صورت عمده

خرید پتو یاقوت یک نفره به صورت عمده

  • خرید پتو یاقوت یک نفره به صورت عمده معمولا برای مغازه دارانی که به دنبال پتو های یک نفره ارزان قیمت هستند توصیه می شود.

    خرید پتو یاقوت

    كارخانه تولید پتو نیكو بافت یكی از كارخانه های قدیمی تولید ملزومات خواب خصوصا پتو در كشور است این كارخانه با تولید پتو الماس،  برلیان و یاقوت مدل های زیبایی را به بازار عرضه كرده است.همچنین كیفیت و قیمت مناسب پتو نیكو بافت از ویژگی های دیگر تولیدات این كارخانه است.

    سفارش خرید پتو یاقوت به صورت عمده

    سفارش خرید پتو یاقوت به صورت عمده

    با خرید پتو یاقوت از نمایندگی های كارخانه تولید آن به قیمت عمده و ارزان آن را تهیه نمایید. بهترین قیمت پتو یاقوت را در بازار مراکز عرضه کننده بدون واسطه ارائه می دهند. خرید پتو یاقوت به صورت عمده با توجه به قیمت و کیفیت بی نظیری که دارد بسیار مقرون به صرفه تر از خرید تکی آن است.

    پتو یاقوت یكی از مدل های پتو موجود در بازار است كه توسط شركت نیكوبافت تولید می شود همانطور كه از نام و مدل پتو مشخص است دارای زیبایی چشم نوازی است که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. پتو یا قوت در دو سایز یک نفره و دو نفره تولید می شود که یک نفره آن وزنی در حدود ۲ کیلو دارد که جزء پتوهای سبک به حساب می آید.

    قیمت پتو یک نفره نیکوبافت جهت سفارشات صادراتی

    قیمت پتو یک نفره نیکوبافت جهت سفارشات صادراتی

    پتو نیكوبافت علاوه بر ارسال به سراسر كشور توسط كارخانه آن به كشورهای همسایه نیز صادر می شود. قیمت و کیفیت بی نظیر پتو نیکو بافت بسیار مورد توجه کشورهای همسایه قرار گرفته و کارخانه نیکوبفت به عنوان یک کارخانه صادر کننده پتو در کشور شناخته می شود.

    لیست قیمت عمده پتو الماس به همراه عکس

    لیست قیمت عمده پتو الماس به همراه عکس

    پتو الماس یکی دیگر از محصولات کارخانه نیکو بافت است که مانند پتو یاقوت از زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار است. پتو الماس در طرح هی ساده و برجسته تولید می شود. جهت اطلاع از قیمت عمده و عكس پتو الماس با طرح های برجسته و تک رنگ به مراكز اینترنتی فروش پتو نیكو بافت مراجعه كنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    قیمت پتو ایزابلا

    قیمت پتو ایزابلا گل برجسته یک نفره

    قیمت پتو ایزابلا گل برجسته یک نفره که در کارتن های ده عددی تقدیم حضورتان می شود یکی از آیتم های رقابتی این محصول می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.