کالای خواب پاندا
خانه / پتو چیکا / صادرات پتو چیکا به اربیل عراق

صادرات پتو چیکا به اربیل عراق

  • صادرات پتو چیکا که یکی از تولیدات شرکت شادیلون مشهد است در سال های اخیر باعث ارزآوری زیادی برای اقتصاد کشور شده است.

    صادرات پتو چیکا

    صادرات پتو چیکا اخیرا توانسته رونق خوبی به تولیدات شرکت پاندا بدهد. این پتوها باقیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند که صادرات این محصول را موجب شده است. پتو چیکا از مدل های پتو شادیلون است. شرکت پاندا نمایندگی فروش محصولات شرکت تولیدی چیکا را بر عهده دارد. مدل چیکا یکی از پر فروش ترین مدل های پتو این کمپانی است . پتوی چیکا در کارخانه پتو نوبافت شادیلون تولید می‌شود.

    عکس و قیمت پتو چیکا تک رنگ

    عکس و قیمت پتو چیکا تک رنگ

    الیاف به‌کار رفته در تولید پتوهای شادیلون از بهترین الیاف‌ موجود در بازار تهیه شده است. همین امر باعث شده میزان کیفیت پتوهای شادیلون بسیار بالا است.این پتوها در ابعاد یک نفره و دو نفره در طرح و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند. خریدران عمده می توانند مجموعه کامل این تولیدات را از کارخانه نوبافت شادیلون و یا از طریق شرکت پاندا ملاحظه بفرمایند. مدل پتو چیکا گلدار تک نفره در ابعاد ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر تولید می شود. پتو چیکا یکی از بهترین مدل پتوهای گل برجسته شادیلون است که طرح ها و رنگ های این پتو می تواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند. پتوهای شادیلون دارای سایز‌ها و ابعاد متنوعی هستند و برای تمامی سنین عرضه می شوند.

    مرکز فروش عمده پتو چیکا در ایران

    مرکز فروش عمده پتو چیکا در ایران

    شرکت ها و تولیدی های مختلف در تولید پتوهاهای خود از متریال­ها و نخ‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. از این ‌رو قیمت و کیفیت محصول هر برند با دیگر رقبا متفاوت است. شادیلون یکی از مطرح ترین برندهای پتو ایرانی است. چیکا یکی از باکیفیت ترین پتوهای این برند است که محبوبیت زیادی در بین مشتریان پتو دارد. شرکت پاندا نمایندگی فروش این محصول را برعهده دارد و یکی از بزرگترین مراکز فروش عمده پتو چیکا است.

    صادرات پتو چیکا و حاشیه سود اقتصادی این محصول

    صادرات پتو چیکا و حاشیه سود اقتصادی این محصول

    صادرات پتو چیکا می تواند حاشیه سود اقتصادی زیادی عاید خریداران عمده این محصول کند.
    به دلیل قیمت تعیین شده پایین و مناسب این محصول و مقرون به صرفه بودن آن، صادرات پتو چیکا از رونق اقتصادی خوبی برخوردار شده است. خریداران عمده این محصول می‌توانند با توجه به بازار فروش خوب این پتو در کشورهای خارجی ، اقدام به تجارت این محصول در بازارهای خارجی کنند. اگر قد تجارت و صادرات این محصول را دارید می توانید جهت کسب اطلاع نسبت به قیمت این مدل پتو برای خرید مستقیم از کارخانه و نحوه صادرات  و بازارهای هدف این محصول با کارشناسان شرکت پاندا تماس حاصل کنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو گل برجسته چیکا

    لیست قیمت و عکس پتو گل برجسته چیکا

    پتو گل برجسته چیکا محصول شادیلون است که دارای تنوع بالایی در زمینه طرح می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.