کالای خواب پاندا
خانه / پتو چیکا / نمایندگی فروش پتو چیکا در بازار تهران

نمایندگی فروش پتو چیکا در بازار تهران

  • نمایندگی فروش پتو چیکا در کشور به عهده شرکت معتبر پاندا است این شرکت  خود یکی از برندهای معتبر کالای خواب می باشد.

    نمایندگی فروش پتو چیکا

    شرکت پاندا علاوه بر فروش محصولات خود، نمایندگی فروش بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی را برعهده دارد. پتو چیکا یکی از پتوهای تک‌نفره شرکت نو بافت شادیلون است. پتوهای تولیدی شادیلون مدل چیکا دارای ابعاد مختلفی هستند، و شامل مدل‌های مختلفی همچون پتوی نوزادی، پتوی ‌دخترانه، پتوی پسرانه، پتو مسافرتی و… هستند. در تولید پتوهای چیکا از الیاف مختلفی از قبیل: پلی‌استر و آکریلیک استفاده می‌شود. برای خرید عمده این محصول می توانید با بخش فروش پاندا به عنوان نمایندگی فروش پتو چیکا تماس حاصل کنید.

    مشخصات پتوهای شادیلون مدل چیکا

    مشخصات پتوهای شادیلون مدل چیکا

    این پتوها دارای دو مدل یک‌لایه و دولایه هستند، مدل یک لایه این پتوها از الیاف آکریلیک و در تولید مدل دولایه از الیاف پلی‌استر استفاده شده است. پتوهای دو لایه چیکا بسیار گرم  می‌باشند. ابعاد این پتو برای یک نفر ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتیمتر است.

    لطافت و نرمی فوق‌العاده پتو چیکا، آن را به انتخابی ایده آل برای خرید و فروش عمده تبدیل کرده است. الیاف به‌کار‌ رفته در تولید پتو چیکا علاوه بر لطافت، گرمای بدن را به‌خوبی حفظ می کند. این الیاف ضد‌حساسیت هستند و موجب آلرژی یا حساسیت پوستی در مصرف نمی‌شوند. اگرچه طراحی های ساده ای دارند اما بسیار جذاب اند.

    قیمت خرید عمده پتو تک رنگ چیکا

    قیمت خرید عمده پتو تک رنگ چیکا

    پتوهای یک نفره شادیلون مخصوصا مدل چیکا دارای بافتی مستحکم هستند که به همین دلیل دچار چروک نمی‌شوند. این پتوها از رنگ ثابتی دارند و پس از شستشو دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. عدم پرزدهی ویژگی بارز این مدل پتو است؛ دور تا دور این مدل پتو به‌خوبی دوردوزی شده است تا در جابه‌جایی یا شست‌وشو، الیاف از بافت اصلی جدا نشوند و به‌اصطلاح نخ‌کش نشود. نقش و نگار برجسته این پتو ها بسیار جذاب و چشمگیر است. همه این عوامل دست به دست هم داده و این محصول را به درجه بالایی از کیفیت رسانده اند. خریداران عمده این محصول برای اطلاع از مشخصات کامل پتو چیکا می‌توانند به سایت‌های فروش عمده پتو چیکا مراجعه کنند.

    نمایندگی فروش پتو چیکا در بازارهای داخلی

    نمایندگی فروش پتو چیکا در بازارهای داخلی

    پاندا خواب نمایندگی فروش پتو چیکا در کشور را دارد و این محصول را با قیمتی پایین(قیمت درب کارخانه) به خریداران عمده عرضه می کند. این مجموعه تولیدی پاندا انواع پتوهای چیکا را با تضمین کیفیت در  اختیار خریداران عمده خود قرار می دهد. جهت خرید عمده این کالا و دیدن مدل های مختلف و ویژگی های آن ها  می‌توانید با واحد فروش پاندا خواب در تماس باشید و یا از طریق سایت شرکت پاندا محصولات مختلف را ببینید و بدون فوت وقت سفارشات خود را از طریق همین سایت ثبت کنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو گل برجسته چیکا

    لیست قیمت و عکس پتو گل برجسته چیکا

    پتو گل برجسته چیکا محصول شادیلون است که دارای تنوع بالایی در زمینه طرح می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.