کالای خواب پاندا
خانه / پتو شادیلون / عکس و لیست قیمت پتو شادیلون

عکس و لیست قیمت پتو شادیلون

  • لیست قیمت پتو شادیلون و نیز عکس های مدل های مختلف تولید این شرکت را می توانید تنها از طریق یک تماس با کارشناسان فروش پاندا خواب بدست آورید.

    لیست قیمت پتو شادیلون

    لیست قیمت پتو شادیلون که یکی از تولیدات معروف و معتبر از کارخانه مشهد است را شما میتوانید از طریق ارتباط با مشاوران فروش این محصول در نمایندگی های سراسر کشور از جمله شرکت پاندا تهیه نمایید و ضمن مقایسه قیمت ها و کیفیت پتوها خرید مناسب خود را داشته باشید.

    سایت شرکت پتو شادیلون به صورت شبانه روزی برای شما در دسترس است و شما میتوانید در زمان مناسب و با صبر و شکیبایی فراوان نسبت به خرید عمده خود اقدام نمایید.

    پتوهای تولید شده در این شرکت در تنوع مدل بالایی تولید دارد و در هر کدام از این مدل ها الیاف و پارچه های منحصر به فردی به کار رفته است تا شما متناسب با نوع نیاز خود از محصولی با کیفیت بهره ببرید.

    نرخ تولیدات کارخانه پتو شادیلون در فروش عمده

    نرخ تولیدات کارخانه پتو شادیلون در فروش عمده

    پتوهای تولیدی شادیلون به دلیل استفاده از بهترین الیاف و استفاده از نظرات کارشناسان و طراحان حرفه ای در سطح بسیار وسیعی تولید دارند و شما میتوانید این محصول را در سطح کیفی بالایی در میان انواع پتوهای ایرانی خریداری نمایید.

    در تولید این پتو از بهترین الیاف ها و پارچه ها استفاده شده است تا متناسب با پوست و  کاملا ضد حساسیت، مقاومت بالا در شستشوی مداوم و مکرر، الیاف مستحکم و عدم چروک پذیر و… را در آن ایجاد کنند؛ لذا خرید از فروشگاه های توزیع و پخش شادیلون برای شما یک انتخاب و فرصت خریدی با کیفیت را ایجاد میکند.

    کاتالوگ و مشخصات محصولات شرکت شادیلون مشهد

    کاتالوگ و مشخصات محصولات شرکت شادیلون مشهد

    پتوهای شرکت شادیلون به صورت پتو مسافرتی، پتو یک نفره، دونفره، بچگانه و… تولید دارد.

    برای هر کدام از این نوع پتوها متناسب با سن و استاندارهای لازم طرح های مخصوصی را در نظر گرفته اند و به این شکل که برای پتوهای بچگانه تنوع عروسکی، فانتزی و… را در نظر گرفته است و برای بزرگسالان نیز طرح های گل برجسته، گلدار، تک رنگ و… را ایجاد نموده است؛ لذا با قطعیت میتوان گفت که این شرکت در عرضه محصول استانداردهای لازم جهانی را رعایت میکند و شرایط کاملا ایده آل را در بین انواع پتوهای ایرانی  داراست.

    عکس و قیمت پتو شادیلون

    عکس و لیست قیمت پتو شادیلون

    شرکت شادیلون با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن و به روز و استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه تولید میشوند. الیاف استفاده شده در این نوع پتوها به صورت متنوع و در مدل های مختلف است و این شرکت مدل هلی متنوعی چون چیکا، پارمیدا، رز، مریم و.. را عرضه میکند. با در نظر گرفتن این تنوع و مدل ها، ارائه نمونه ای از عکس و لیست قیمت این مدل ها نیز لازم مینماید و لذا بهترین مرجع شما برای تهیه لیست قیمت و عکس پتوهای شرکت شادیلون شرکت ها و نمایندگی های توزیع این محصول از جمله شرکت پانداست شما میتوانید با مشاوران فروش ما در این شرکت ارتباط برقرار کنید و نسبت به آن کسب اطلاع نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    فروش پتو عروس

    بازار فروش پتو عروس شرکت شادیلون

    فروش پتو عروس در بازار از طریق نمایندگی ها و مراکز پخش شرکت شادیلون به صورت حضوری و اینترنتی با کمترین قیمت انجام می شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.