کالای خواب پاندا
خانه / پتو الماس / فروش پتو الماس الوان برای صادرات به اربیل عراق

فروش پتو الماس الوان برای صادرات به اربیل عراق

  • فروش عمده پتو الماس الوان برای صادرات به اربیل عراق توسط کارخانه این محصول یا نمایندگی آن به صورت حضوری و اینترنتی صورت می گیرد.

    پتو الماس الوان

    پتو های یک نفره با وزنی حدود دو کیلو گرم و اندازه ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتیمتر تولید و عرضه می شوند. قیمت انواع پتو با توجه به سایز و وزن و مدل آن متفاوت است. چرا که قیمت تمام شده هریک در تولید با هم تفاوت دارد. تولیدی های پتو در ایران سعی دارند تا با کمترین هزینه پتو را تولید و به بازار عرضه کنند.

    فروش پتو الماس الوان برای سفارشات صادراتی

    فروش پتو الماس الوان برای سفارشات صادراتی

    پتو الماس الوان با قیمت و کیفیت مناسبی که دارد از بهترین گزینه ها برای سفارشات صادراتی است. فروش پتو الماس الوان برای سفارشات صادراتی توسط تولیدی این محصو ل انجام می شود. پتو الماس الوان به صورت تک رنگ و ساده است که درخشش و زیبایی فوق العاده ای دارد. این محصول زیبا و با کیفیت بسیار مورد توجه کشورهای همسایه است.

    بهترین نوع پتو ایرانی برای ارسال به عراق

    بهترین نوع پتو ایرانی برای ارسال به عراق

    کشور عراق دارای ظرفیت بسیار خوبی برای محصولات نساجی ایران از جمله پتو می باشد. از پتو های صادراتی مناسب برای کشور عراق پتو الماس است که از جذابیت و استقبال بالایی در بازارهای خارجی برخوردار است. در سالهای اخیر صادرات غیرنفتی با افزایش چشمگیری روبه رو بوده است. از جمله محصولاتی که صادرات آن سودآوری خوبی برای کشور دارد، پتو است. پتو الماس به دلیل کیفیت بالا و زیبایی چشمگیر گزینه بسیار مناسبی برای صادرات پتو ایرانی به اربیل عراق است.

    قیمت روز انواع پتو راشل ایرانی

    قیمت روز انواع پتو راشل ایرانی

    پتو راشل از نسل پتوهای صنعتی که می توان گفت سومین نسل پتو های صنعتی می باشد. که طرح آن با پتو های صنعتی دیگر فرق دارد و به صورت چاپ طرح بر روی بافت پتو است. پتو راشل چون دارای طرح جدید و به روزی است با استقبال زیادی هم روبه رو بوده است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو القصر الوان

    سایت معتبر فروش پتو القصر الوان

    پتو القصر الوان یکی از نمونه های پر فروش پتو خارجی است که از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های بزرگ کالای خواب عرضه می گردد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.